18/01/2024
زملائى واصدقائى الاعزاء احب مشاركتكم تجربتى مع كورس السبوبة سوا .. انا مهندس بالمعاش ومشرك بالكورس من حوالى شهرين .. فى الحقيقة الكورس متميز ومتطور دائما واكتر من رائع ومبذول فيه جهد كبير من م/محمد وكل فريق عمل عيلة السبوبة سوا .. يحتوى الكورس على اكتر من مهارةبالاضافة للادوات المجانية اللى بيوفرها م/محمد لجميع المشركين بالكورس.. مطلوب من المتدرب التركيز والاهتمام بالتعلم والصبر للوصول للنتيجة المرجوة والتى يتمناها م/محمد لكل عيلة السبوبة سوا وهو الوصول لاول دولار ..حقيقى انا لسه ما وصلتش لاول دولار ولكن اصبحت جيد فى مهارة الجرافيك ديزاين بعد توفيق الله سبحانه وتعالى ثم الشرح السهل والسلس والمتابعة اليومية من م/ محمد والالتزام بأداء الواجبات المطلوبة وان شاء الله مستمر فى تعلم المزيد من المهارات التى يوفرها الكورس مع الادوات المجانية للمشركين .. كل التوفيق للمهندس/محمد وكل فريق عيلة السبوبة سوا وجزاكم الله كل خير على نواياكم الطيبة .. اذا نويت الاشتراك فى الكورس تواصل معى لمساعدتك فى الحصول على خصم خاص على قيمة الاشتراك .. ودى عينات من شغلى فى الجرافيك ديزاين ..