25/05/2026
الفرق بين إنك تشتغل عشان 'الفلوس' وبين إن 'الفلوس' هي اللي تشتغل عشانك .. هو مجرد 'قرار'
مش لازم تقضي 8 ساعات ورا مكتب عشان دخلك يزيد العالم دلوقتي بقى عبارة عن شاشة وصبر وقراءة صح للمشهد
أهم استثمار ممكن تعمله مش في الدهب ولا العقار
هو إنك تتعلم إزاي 'تقتنص' الفرصة وهي لسه في أولها
من يملك المعلومة يكسب كتييير