10/06/2026
Jäin yhtenä päivänä pohtimaan, mitä yrittäjyys on oikeasti opettanut minulle muun kuin sinnikkyyden.
Vuosien aikana mukaan on tarttunut paljon muutakin.
Omien rajojen asettamista ja niistä kiinni pitämistä. 🔥
Sitä, että asiakkaan antama huono palaute ei aina tarkoita, että olisit tehnyt työsi huonosti tai jotain väärin. Jotkut ihmiset vain purkavat omaa pahaa oloaan muihin. Sen ymmärtäminen on ollut välillä vaikeaa.
Oman osaamisen, työn ja erityisesti ajan arvostamista. Ennen ajattelin helposti, että hyvä yrittäjä jaksaa aina. En ajattele enää. ❤️
Sitä, että aina ei tarvitse jaksaa. Jos on huono päivä eikä mikään tunnu sujuvan, voi pitää vapaapäivän. Työt ehtii tehdä huomennakin.
Sen, että kaikki eivät valitettavasti ole rehellisiä tai halua aidosti sinun tai asiakkaiden parasta. Joidenkin päämääränä on vain oma etu.
Ja ehkä tärkeimpänä sen, että kannattaa löytää ympärilleen oman tyylisiä ihmisiä, eikä yrittää väkisin sopeutua muottiin, johon ei oikeasti sovi. 🤗