19/11/2021
Ποιός πιστεύεις ότι είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής σου ❓
Μήπως αυτός που βρίσκεται πολλά χρόνια στην αγορά?
Μήπως αυτός που έχει μεγαλύτερη εμπειρία?
Μήπως αυτός που έχει περισσότερα πτυχία?
Μήπως αυτός που έχει περισσότερες δεξιότητες από εσένα?
Να το πάρει το ποτάμι?
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής σου είναι ο ίδιος σου ο εαυτός!!😲
Η αναβλητικότητα σου
Οι αρνητικές σου σκέψεις
Η ανασφάλεια σου
Τα παράπονα σου
Οι γνώσεις που δεν έχεις
Η άρνηση σου να εξελιχθείς
ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ
Για να αναπτυχθείς,να μεγαλώσεις ο αντιπαλός σου είναι ο εαυτός σου
Με τον εαυτό σου χρειάζεται να συγκρίνεσαι καθημερινά
Γράψε μου την άποψη σου στα σχόλια 👇