22/02/2019
Bij Het Parkhuis werken de medewerkers met hun ❤️ Ze zijn op zoek naar nieuwe collega’s. Fotoshoot met Amélie en Barbera voor de nieuwe wervingscampagne.
Mijn hart ligt bij het in beeld brengen van mensen. Door mijn marketingervaring weet ik welk beeld h Wie ben ik? Ik geloof sterk in samenwerking.
Dordrecht
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Esther van de Sandt Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Esther van de Sandt Fotografie: