A Joy to Employ

A Joy to Employ Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van A Joy to Employ, Prins Mauritslaan 18, Harderwijk.

Met veel plezier ontzorgt, ondersteunt en adviseert A Joy to Employ in online marketing, social media marketing, website (her)ontwikkeling, administratie, office support en recruitment marketing.

Vorige week vroeg ik in een story of jullie vinden dat ik een een geluksvogel ben, omdat ik op elke locatie ter wereld (...
12/02/2024

Vorige week vroeg ik in een story of jullie vinden dat ik een een geluksvogel ben, omdat ik op elke locatie ter wereld (waar internet is) kan werken, óf dat ik dit zelf geregeld had.

De meeste mensen stemde voor ‘geluksvogel’ 🦩

Nu is het natuurlijk absoluut waar dat ik dat inmiddels ben, maar daar heb ik hard (en slim) voor gewerkt.

Ik heb nooit lekker in het systeempje gepast. Als kind vond ik het bij de 5e keer ‘dezelfde’ rekensom uitrekenen het wel genoeg.

Tijdverspilling.

De vogeltjes buiten vond ik interessanter. Ik droomde teveel op school, volgens menig leraar.

En de middelbare school.. 😅 ik mocht 2 maanden voor mijn eindexamen vertrekken zonder diploma. Terwijl ik er best redelijk voor stond, maar ja: regels. Je moest wel fysiek aanwezig zijn en niet alleen bij de toetsen.

Een paar jaar later besloot ik toch te gaan studeren en van het mbo, ging ik naar het hbo, waar ik afstudeerde op mijn 30e.

Tijd voor mijn eerste échte grote mensenbaan. En daar ging ik ten onder. Tenminste: tijdelijk. Zoals dat gaat in het leven: er zijn ups & downs.

Een burn-out 🥵

Ik was niet blij met mijn leven. Depressief zelfs. Ik had mijn emoties de voorgaande jaren verdrongen met genotsmiddelen, prestaties en verre reizen.

Wat wilde ik nou? Wat voelde ik nou? Ik kon er niet bij. Maar gelukkig werkt het leven zo dat je je emoties net zoals als een bal, niet lang onder water kan houden. Ze willen eruit. En dat kwamen ze. Ongecontroleerd, maar ze waren er.

En toen kon ik ermee aan de slag.

Anderhalf jaar later ging het stukken beter en begon ik met mijn tweede grote mensenbaan in loondienst. Meine gute: gaaaaaap!

Was dit het nou? Ging ik dit de rest van mijn leven doen?

No thank you.

En vanuit daar is Joy to Employ ontstaan twee en een half jaar geleden en ben ik inmiddels vrij om te gaan en staan waar ik wil. Niet om te vluchten, maar omdat ik ervan geniet.

✨ En als ik het kan, kan jij het ook.

Wat denk jij?

02/02/2024
6 maanden 💍 met de liefde van mijn leven 🥰JJ’s Dream Wedding✨8-6-23✨
08/12/2023

6 maanden 💍 met de liefde van mijn leven 🥰

JJ’s Dream Wedding
✨8-6-23✨

Het digitale nomaden leven leven.. In 2024 gaat het gaat gebeuren.Iedereen die mij ken weet: Joy houdt van reizen. En da...
07/12/2023

Het digitale nomaden leven leven.. In 2024 gaat het gaat gebeuren.

Iedereen die mij ken weet: Joy houdt van reizen. En dan vooral the kind ‘onder de zon, compleet met turquoise zee, hagelwitte stranden en palmbomen’ 🌴

En ik heb al flink kunnen oefenen met digital nomadje spelen!

In het jaar 2000 heb ik het geluk gehad dat mijn ouders mij op 14e jarige leeftijd 6 maanden meenamen naar Azië. Toendertijd was nauwelijks internet. Mede om die reden waren we bewapend met afritsbroeken en astronautenvoer 🧑‍🚀

Nergens voor nodig bleek achteraf. Maar wisten wij veel.

📚 Wat we wel nodig hadden, waren mijn t*ring zware schoolboeken (echt digital was het dus niet, maar ik zei óefenen hè).

Ik kreeg toestemming om een half jaar weg te gaan, maar moest via de Wereldschool lessen blijven volgen. Gewoon zelfstandig op een tropisch eiland. De enige tijd dat ik de middelbare school niet erg vond.

Mijn liefde voor Thailand werd geboren en ik heb een strippenkaart die kant op aangeschaft.

Daarna ging ik alleen
Met mijn moeder
Met een vriendin
Met mijn toenmalige liefde

Bij mijn laatste lange reis in 2016, heb ik 2 keer mijn scriptie moeten herschrijven. Het plan was om 6 maanden op reis te gaan na het afronden van mijn studie. Wat denk je: die kl*te scriptie was afgekeurd. Het huis al verhuurd en de banen al opgezegd. We gingen.

Dus ging de laptop mee 💻 De scriptie werd vervolgens weeeer afgekeurd en na nog een keer herschrijven is hij 3 weken voordat we naar huis gingen goedgekeurd.

Dus heb ik wederom het digital nomad bestaan flink kunnen oefenen.

En deze winter.. Mag ik nog een keer oefenen: In januari ga ik samen met mijn liefde naar Thailand. 30 hele dagen. Hoe vet!

Ik blijf een beetje doorwerken, maar we gaan vooral relaxen, scooteren en nog meer relaxen. Onze huwelijksreis

Wat heerlijk: het zonnetje schijnt deze ochtend (ik ben een ☀️-mens). Dat geeft toch wel het boostje die ik kan gebruike...
23/11/2023

Wat heerlijk: het zonnetje schijnt deze ochtend (ik ben een ☀️-mens). Dat geeft toch wel het boostje die ik kan gebruiken nu de donkere dagen weer zijn aangebroken.

Ik namelijk heb het gevoel dat ik er meer ‘last’ van heb dan eerder.

Eigenlijk ben ik dol op de donkere dagen zo richting Kerst en Oud & Nieuw. ✨ Overal lichtjes, kaarsjes, wierrookjes, vrienden, een hoop drankjes inclusief late avonden.

Tegenwoordig word ik niet zo gelukkig meer van al die drankjes 🥂 en van het nachtbraken. Ik ben niet helemaal heilig, maar na 2 verjaardagsweekenden op een rij, ben ik er wel weer even klaar mee. Ik zit gelijk minder in mijn vel.

Wel mooi om te ervaren dat dit nu gebeurt na 2 weken en niet na 2 maanden. De interval wordt korter.

Groei.

Deze donkere dagen doen we het dus iets rustiger aan dan eerder. We gaan niet helemaal sober, daar ligt het streven niet. ⚖️

Bovendien vind ik ‘sober’ een heel ongezellig woord.

Een greep uit de definities die online te vinden zijn:
Sober: zeer matig; karig, armoedig, nuchterheid, niet al te veel, aan de zuinige kant..

Super ongezellig toch?

En de donkere dagen draaien er juist om die samen gezellig te maken toch?

🎇 Joy to the world!

Model: Bert
📷: .stroosma

👩🏼‍💻 ‘Gebruik ChatGPT om je social media post te schrijven’ 🤯 GAT-VER-DAMME, wat een waardeloos advies. En jij noemt jez...
15/11/2023

👩🏼‍💻 ‘Gebruik ChatGPT om je social media post te schrijven’ 🤯 GAT-VER-DAMME, wat een waardeloos advies. En jij noemt jezelf social media expert en een efficiënte werker? 🙅🏼‍♀️ Ik noem je een tikje laks, ongeïnspireerd en mijn vlammetje dooft sneller dan het licht.

Wel efficiënt, dat moet ik je nageven.

Maar om mensen écht te raken en niet met lukrake feitjes te smijten -die iedereen al deelt, eenheidsworst- moet je toch echt met iets beters komen. In mijn ogen dan. Ieder zijn ding natuurlijk.

🔥 Je wil mensen toch raken?
🔥 Inspireren?
🔥 Authentiek zijn?

Dus mijn advies: om te beginnen met posten moet je het vooral gaan doen. Schrijf, experimenteer!

❤️‍🔥 Maak f**k-ups en deel ze
❤️‍🔥 Schrijf slechte content
❤️‍🔥 Maak reels die voor geen meter lopen

Het hoeft niet perfect te zijn, er hoeft niet altijd een strategie achter te zitten. Zorg vooral dat je eerst comfortabel wordt met het posten en het schrijven. DOE!

Begin gewoon en gaandeweg vind je jouw tone-of-voice, zie je wat werkt en VOEL je wat voor JOU werkt.

Neem in ieder geval zéker niet klakkeloos elk advies aan van Jan en alleman die claimt ergens verstand van te hebben.

✨ En als je het echt zo waardeloos vindt om je eigen content te schrijven, stuur mij gezellig een dm. Ik vind het namelijk wél leuk.

Einde rant. Joy out (🎤drop)

🥳 Hoppa! Joy to Employ bestaat vandaag 2 jaar. Vet!Wat begon als: ‘No way dat ik weer 40 uur per week in iemand anders z...
01/11/2023

🥳 Hoppa! Joy to Employ bestaat vandaag 2 jaar. Vet!

Wat begon als: ‘No way dat ik weer 40 uur per week in iemand anders zijn kantoortuin ga bivakkeren’, groeide naar het idee om freelance te gaan werken als VA.

Vrij rap viel ik terug op mijn online marketing achtergrond en dit is inmiddels aan het verschuiven naar online ondernemen. In de breedste zin van het (de) woord(en).

Naast de online marketingactiviteiten die ik uitvoer voor mijn opdrachtgevers, ben ik namelijk op de achtergrond bezig met een aantal side hustles 💸

Kleinere, zoals mijn Vinted winkeltje. Die begon als hobby, maar echt een beetje uit de hand gelopen is.

Maar ook grotere dromen, die nu nog bestaan uit research, inspiratie opdoen en deze vormgeven… To be continued!

Terug naar de mijlpaal! Vandaag 2 jaar geleden begon mijn ondernemers reis. De kans om vanuit vrijheid te doen wat ik leuk vind, is zo ontzettend waardevol. Spoiler alert: vanaf volgend jaar gaat deze reis ook een stuk meer op reis-reis plaatsvinden 🌍 Zin in!

Mensen die me goed kennen weten dat ik nooit de gelegenheid voorbij laat gaan voor een goed setje glitters: deze is voor jullie.

Dat de volgende 2 jaar nog sprankelender en magischer gaan worden. Met nog meer kleur, glitters en Joy ✨

‘Ernstige parodontitis’ las ik in de doorverwijzing van mijn tandarts aan de parodontoloog. Google that sh*t.. Dit wil j...
31/10/2023

‘Ernstige parodontitis’ las ik in de doorverwijzing van mijn tandarts aan de parodontoloog. Google that sh*t.. Dit wil je niet.. 🦷

Hoe dan? Ik was nog geen 35. Oude mensen hebben dit toch?

Hoe het kwam?

Een burn-out, roken, een bovengemiddeld grote feestmentaliteit met als gevolg een algehele ongezondheid?

Zeg het maar.

Een ding is zeker: we willen ons allemaal lekker voelen. En daar moet je wat voor doen. Of voor laten.

Inmiddels is de parodontitis gelukkig helemaal onder controle door nare behandelingen, 2 pittige antibiotica-kuren, veel raggen en elke 4 maanden naar de mondhygiënist, en -jeej- zonder operaties.

Ook is mijn leven behoorlijk veranderd. Ik rook niet meer, drink nauwelijks, sla eerder een feestje over dan dat ik weer ergens het licht uit doe (maar als ik er wél ben, dan doe ik het licht zéker uit!). Ik ben 15 kilo lichter dan op mijn zwaarste moment, ik eet gezonder, lig elke week in de Zandenplas, beweeg meer, microdoseer, mediteer, filosofeer.. 👼🏻

Mijn punt is:

➡️ Vaak is er voor échte verandering in je leven ’noodzaak’ nodig. Er moet iets gebeuren. Helaas vaak iets naars. Iets waardoor je het licht ziet. Iets waardoor je denkt: dit moet f*cking helemaal anders.

Dan pas is het vol te houden en zelfs dán is het niet altijd makkelijk.

Wat was jouw wake-up call? Hoe vond jij weer Joy in je leven?

💭 Droom jij ervan om te gaan ondernemen, maar vind je het spannend? Dat snap ik. Het is ook spannend. Door je hoofd kunn...
13/09/2023

💭 Droom jij ervan om te gaan ondernemen, maar vind je het spannend?

Dat snap ik. Het is ook spannend.

Door je hoofd kunnen allerlei gedachtes waarom het eventueel niet zou kunnen gaan lukken gaan. Maar geloof mij: ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat er spijt was van deze life changing stap.

Zo kun je namelijk helemaal kiezen met wie je werkt, wanneer je werkt en als jij wil werken op een tropisch eiland: dat kan gewoon.
Werken vanaf de bank, je keukentafel, je bed: dat mag je helemaal zelf bepalen. Vrijheid, blijheid!

Ook als iets niet lekker voelt iets niet lekker in een samenwerking, kun je er gewoon de 🔌 uittrekken. Heb je geen zin om een broek aan te trekken? Doe je ding: zie je toch niks van tijdens een online meeting.
Plus geen werkgever die zegt dat je om 8:30 gewassen en gestreken op kantoor hoeft te zitten.
Heerlijk.

Maar waar je het echt voor doet?

✨ Je werkt aan iets met passie in plaats van enkel voor het geld.
✨ Je haalt het beste uit jezelf: als je dat niet doet, snij je jezelf alleen maar in je vingers. En het beste uit jezelf halen voelt faking lekker.
✨ Je wordt niet meer beperkt in je kunnen: je kan al je talenten inzetten voor je eigen onderneming en jezelf continu blijven ontwikkelen.
✨ Je hebt alle ruimte voor groei in je onderneming: The sky is the limit: Als je het kan dromen, kun je het doen.

Het geeft je Joy.

Wat houdt jou tegen om je eigen bedrijf op te zetten? Laat het me weten in de comments.

Mama; knappe, grappige, lieve, stoere vrouw. 14 jaar mis ik je vandaag.Ontzettend dankbaar dat je toch aanwezig was op o...
07/09/2023

Mama; knappe, grappige, lieve, stoere vrouw. 14 jaar mis ik je vandaag.

Ontzettend dankbaar dat je toch aanwezig was op onze bruiloft. Door de liefde van zoveel mensen die helemaal voor ons naar Portugal kwamen en zoveel voor ons gedaan hebben.

Overvloed.

En dat ene cadeau dat ik kreeg waar ik jaren niks vanaf wist. Tranen..

Net zoals vandaag, want dan voel ik me weer even klein en alleen..

Katinka 🧚🏻‍♀️
11-1-‘65 ~ 7-9-‘09

Heee, hallo. Ben ik weer! 🧚🏻‍♀️ Ik ben de laatste tijd niet echt actief op social media. To be honest: ik heb er niet he...
24/08/2023

Heee, hallo. Ben ik weer! 🧚🏻‍♀️ Ik ben de laatste tijd niet echt actief op social media. To be honest: ik heb er niet heel veel zin in.

Dat heeft onder andere te maken met de bruilofts-weken die erop zitten. Je leest het goed: weken.. We hebben er 2 jaar naartoe gewerkt en het was allemaal behoorlijk intens, dus daar moesten we echt even van bijkomen.

Helaas hebben we daar niet echt de kans voor gehad; vlak daarna gebeurde er wat heftigs. Niet zozeer met mij. En wát, dat maakt verder niet uit. In ieder geval: daar ben ik van slag van.

Ondertussen ben overal weer een beetje ‘in aan het komen’. Werk gaat in ieder geval lekker en daar heb ik ook zin in: dus dat is fijn.

Maar doordat ik niet lekker in mijn vel -en hoofd- zit, ga ik mezelf verhalen vertellen: Ik ben niet niet goed genoeg, ik kan te weinig, ik wil te weinig.. zo kan ik wel even doorgaan.

Om verder te komen is het wel fijn als ik het zelfvertrouwen heb én zin om dingen aan te pakken. Alles gaat hand in hand met elkaar samen, dus ik moet uit die neerwaartse spiraal stappen en de regie weer pakken.

Dus.

Wat ga ik doen:

👉🏻 Mijn routines oppakken, op een relaxt tempo-tje. Hardlopers zijn doodlopers
👉🏻 1 september nog een feestje, daarna gaat het alcoholslot er weer op. In ieder geval tot november
👉🏻 In die tijd wil ik starten met microdoseren, ik wil het al jaren, maar ja: de leven...
👉🏻 Ik ga sporten weer 3 keer per week oppakken. Dat is doable om mee te beginnen
👉🏻 Ik ga gezonder eten. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lijk ik wel een prullenbakkie 🗑️
👉🏻 Van de winter gaat er weer elke week gedipt worden in de Zandenplas
👉🏻 Meer boeken lezen en journalen, minder schermtijd
👉🏻 Bezig blijven met de cursussen om beter te worden in mijn werk
👉🏻 Als deze dingen lekker gaan: een aantal stapjes toevoegen
👉🏻 Jullie meenemen in deze reis

Ik weet: als ik bovenstaande toepas voel ik me ZOVEEL beter. De omschakeling vind ik gewoon lastig.

👉🏻 Last but not least: Lief voor mezelf zijn. Dan ben ik binnen no time weer een Joy die straalt ✨

Hebben jullie nog wat wijze woorden voor me? Kom maar door!

P.S. Scroll even door om de hele fantastische foto van onze bruiloft te zien!

Adres

Prins Mauritslaan 18
Harderwijk
3843AH

Openingstijden

Maandag 10:00 - 20:00
Dinsdag 10:00 - 20:00
Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag 10:00 - 20:00
Vrijdag 10:00 - 20:00

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer A Joy to Employ nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen