03/09/2021
𝗝𝗮𝗴 𝗵𝗼𝗽𝗽𝗮𝘀 𝗮𝘁𝘁 𝗻𝗶 𝗳å𝗿 𝗲𝗻 𝘁𝗿𝗲𝘃𝗹𝗶𝗴 𝗵𝗲𝗹𝗴❤️
Jag känner att man är tillbaka från ledigheten, då rutiner och andra vardagssysslor är igång igen. Det är skönt, och just nu längtar jag till hösten och allt vad det innebär. Jag vet att man ska inte längta sig igenom livet, men jag ser verkligen fram emot mysiga höstdagar. I början av veckan var jag i Åre, och där märkte man verkligen att hösten har kommit. Löven hade skiftat färg, temperaturen var mot nollan och jag fick klä på mig lager på lager. Hursomhelst, så ser jag fram emot hösten och vintern. Idag är det 112 dagar (ja, vem räknar 😅) till julafton och jag längtar!
Längtar du också till julen? 😍