E-HUB

E-HUB Розробляємо та керуємо з 2012 року:
🛒 інтернет-магазини
🧠 онлайн-школи

У пості   я розповім про плюси інтернет-магазину на WordPress, а у пості   - про мінуси. Прочитайте і той, і той ✌🏻Почне...
25/07/2022

У пості я розповім про плюси інтернет-магазину на WordPress, а у пості - про мінуси. Прочитайте і той, і той ✌🏻

Почнемо з того, що сам по собі WordPress не має вбудованого функціоналу інтернет-магазину. Для того, щоб з‘явилась можливість створювати товари, додавати їх у кошик і оформлювати замовлення, необхідно встановити спеціальне безкоштовне розширення (плагін) - Woocommercе 🛒

Тепер про плюси:

1️⃣ Безліч готових шаблонів по ціні ~$50

2️⃣ Готові інтеграції з Meta Pixel, Google Analytics, Merchant Centre, Meta Commerce Manager, Нова пошта та інші популярні сервіси

3️⃣ Можливість самостійно змінювати дизайн сайту за допомогою безкоштовного плагіну Elementor

4️⃣ Величезна кількість програмістів

5️⃣ Відсутність обов’язкових щомісячних платежів (окрім домену та хостингу від $24/рік)

6️⃣ Необмежена кількість товарів (про це детальніше напишу у наступному пості, бо не все так просто) та замовлень

7️⃣ Лояльне ставлення Google для органічного просування навіть без великого бюджету на SEO

Ми любимо WordPress та рекомендуємо його для малого бізнесу або тим, хто тільки починає свою справу у eCommerce.

Пишіть у Direct, зробимо для вас прорахунок вартості сайту 📩

Чому сайт на WordPress - найкраще рішення для малого бізнесу? 🤷‍♀️Привіт, це Марічка з єхаб 👋🏻У цьому пості я розповім с...
20/07/2022

Чому сайт на WordPress - найкраще рішення для малого бізнесу? 🤷‍♀️

Привіт, це Марічка з єхаб 👋🏻

У цьому пості я розповім свою думку про те, чому ми пропонуємо нашим клієнтам створювати сайт на WordPress, якщо у них обмежений бюджет та результат потрібен у найкоротші терміни 🏃🏻‍♂️

Я виділила 5 основних причин:

1️⃣ 41% усіх сайтів* у світі зроблені на WordPress. Не думаю, що це щось пояснює, але я скажу так: це дуууже багато. Найближчий переслідувач - WIX з 7%. Далі ви зрозумієте, чому так 💁‍♀️

2️⃣ Сайт на WordPress = ваш власний сайт. Немає щомісячних платежів і блокувань доступу, якщо забули оплатити ліцензію. Зупинився проєкт? Не біда, сайт і надалі органічно просуватиметься у Google (звісно, якщо зроблена елементарна оптимізація 😉). Так, потрібно оплачувати домен та хостинг, але це від 2$ на місяць або 24$ на рік. Один раз заплатили та забули 🙌🏻

3️⃣ Спеціально виділила це в окремий пункт: це не рycнявий сервіс, як та сама Тільда або Геткурс. Окей, закриємо очі на те, що майже всі власники сайтів на Тільді в Україні не знали, кому належить цей конструктор. Але велика біда у тому, що після 24-го лютого більшість сайтів просто перестали працювати з України🤦‍♀️ А якби одразу використовували WordPress, то і рycню не підтримували б, і сайт не втратили 🙅‍♀️

4️⃣ Безліч готових дизайнів від 0$ до 100$. Ви ще не забули, що 41% сайтів зроблено на WP? Уявіть, скільки студій по всьому світу розробляють дизайни, які можна встановити на ваш сайт за 15 хвилин та оптимізувати під вашу компанію за 1 добу? Я відповім: мільйони 🫠

5️⃣ Те саме стосується і плагінів (це така штука, яка розширює функціонал сайту). Забудьте про сотні доларів на з’єднання сайту з новою поштою (а ми таке робили у 2015 році 🙆‍♀️). Більше того, величезна кількість плагінів - безкоштовні! У них є преміум версії з розширеним функціоналом, але вони не завжди потрібні для роботи.

У кінці я хочу додати, що наші клієнти отримують знижки до 90% на преміум плагіни, якщо замовляють розробку сайту на WordPress у нас 🙋‍♀️

Тому пишіть у Direct, зробимо для вас прорахунок 📩

* інформація з сайту firstsiteguide.com

Сьогодні говоримо про платіжні системи для сайтів 💳Насправді, немає сенсу розділяти платіжки для онлайн-шкіл та інтернет...
14/07/2022

Сьогодні говоримо про платіжні системи для сайтів 💳

Насправді, немає сенсу розділяти платіжки для онлайн-шкіл та інтернет-магазинів. Це одні й ті ж сервіси, але зі своїми особливостями 🫠

🔻 Найголовніше №1: для підключення української платіжної системи на сайті необхідно мати юридичну особу (ФОП або ТОВ). Без неї - ніяк.

🔻 Найголовніше №2: підключити міжнародну платіжну систему (Stripe або PayPal) на українську юридичну особу неможливо на момент написання цього тесту.

👆🏻 Тут я відповіла на запитання, які ставлять 90% клієнтів 💁‍♀️

Якщо наші 90%+ наших клієнтів знаходяться в Україні та мають картки українських банків, то можна обрати одну з наступних платіжних систем:

🔹 Wayforpay - дуже зручна платіжка з гарним функціоналом та сервісом. Найбільший мінус - це найвища комісія серед аналогічних систем. Але якщо для вас не так важливо зекономити половину відсотку, то це буде найкращий вибір. Ставлю 5 🙋‍♀️

🔹 LiqPay - сервіс від ПриватБанку. Цілком нормальна платіжна система, але державна, тому є свої нюанси у сервісі та підтримці. Комісія трохи нижча, ніж у інших систем. Ставлю 4 🙋‍♀️

🔹 Fondy - скажу чесно, ми ні разу не підключали цю платіжку, дуже складна комунікація з підтримкою. Можливо, це через те, що вони працюють не тільки на українському ринку, а й в інших країнах. Ставлю 3 🙋‍♀️

Також для деяких клієнтів ми підключали міжнародні платіжні системи. Якщо вам цікаво дізнатися їх особливості, ставте «+» у коментарях, я напишу окремий пост 👩‍💻

LMS або Learning Management System або Сайт для онлайн-школи - це спеціальне програмне забезпечення, у якому відбуваєтьс...
14/07/2022

LMS або Learning Management System або Сайт для онлайн-школи - це спеціальне програмне забезпечення, у якому відбувається процес навчання студентів, співробітників або школярів 🎒

Більше базової інформації ви можете почитати у Вікіпедії, а я хочу розповісти вам свої думки про те, що таке LMS система і як її можна використовувати 😉

Простими словами: LMS система - це сайт, на якому хтось розміщує курси, а хтось навчається. Ще можна додати функціонал покупки продуктів (курсів/тренінгів ітд) з автоматичним відкриттям доступів після оплати 💳

Буває 2 типи LMS систем:

• зі щомісячною підпискою (сайт належить не вам, перестаєте платити = втрачаєте сайт)
• без підписки з одноразовим платежем (сайт назавжди належить вам і тільки вам)

До речі, якщо цікаво розібрати кожен тип, поставте «+» в коментарях, у майбутньому обов’язково опублікую пост 🙂

LMS система має бути максимально простою у використанні як для того, хто створює продукт для навчання, так і для того, хто навчається. Чим «наворочиніше» система, чим більше у ній функціоналу (який, зазвичай, не використовується), тим нестабільніше вона буде працювати.

Починаючи з 2019 року, ми розробили 20+ LMS-систем для клієнтів. Найбільше проєктів було саме для онлайн-шкіл для експертів та лідерів думок з вбудованою системою оплати, але також були приватні навчальні заклади для школярів та навчальні платформи для співробітників компаній 👨🏻‍💼

Якщо вам потрібно розробити власну LMS систему або ви бажаєте створити онлайн-школу, пишіть мені у Direct або на пошту [email protected]

Починаючи з 2021 року наша команда працює віддалено.У цьому пості я розповім, які сервіси допомагають нам взаємодіяти мі...
12/07/2022

Починаючи з 2021 року наша команда працює віддалено.

У цьому пості я розповім, які сервіси допомагають нам взаємодіяти між співробітниками та клієнтами 🔁

🔹 Telegram-чати

У нас їх сотні, але всі вони поділені по категоріям і мають шаблонну назву:

[НАЗВА ПРОЄКТУ] | [ТЕМАТИКА] | [ВІДПОВІДАЛЬНИЙ]

Ось приклад декількох робочих чатів:

1️⃣ Іван Чохол | Креативи на таргет | Креативщик
2️⃣ Mac UA | Архів контенту | Креативщик
3️⃣ Crossbody | Обговорення | Проджект

Плюс телеграма у тому, що його можна використовувати як архів файлів. Не найнадійніше місце, але як аналог гугл-диску може слугувати.

🔹 Worksection

Досить зручний і недорогий Task-manager. Для нас важливо, щоб не було плати за кожного юзера, так як у нас може бути +- декілька співробітників щомісяця (наприклад, нещодавно було завдання за 2 місяці написати унікальні описи на 5000 товарів, тому ми заохотили 3 копірайтера на 2 місяці).

🔹 Trello

Безкоштовної версії цілком вистачає для зберігання управління проєктами та зберігання інформації. Наприклад, ми зберігаємо у Трелло доступи до певних ресурсів. Або інструкції по деяким процесам.

💁‍♀️ Продовжувати розповідати далі про програми, які ми використовуємо для віддаленої роботи?

Якщо мене запитати:⠀💬 «Марічко, а скільки лайків потрібно, щоб алгоритм сам просував сторінку?»⠀💬 «Марічко, а Гівевей у ...
11/07/2022

Якщо мене запитати:

💬 «Марічко, а скільки лайків потрібно, щоб алгоритм сам просував сторінку?»

💬 «Марічко, а Гівевей у 2022 році - працює?»

💬 «Марічко, а скільки має коштувати підписник?»

Я не зможу відповісти ні на одне з цих запитань 🙅‍♀️

Справа у тому, що ми не працюємо з цими показниками. Для нас важливі кількість замовлень та прибуток, який отримає проєкт, з яким ми працюємо.

Я не можу почати запускати рекламну кампанію у Instagram, коли на сайті клієнта не встановлений піксель на код Google аналітики. Те саме скаже і наш PPC Leader Артем. Для чого це робити, якщо ми не зможемо порахувати ефективність? 🤷‍♀️

«Неможливо покращити те, що не пораховано» (с) з мережі

А ми любимо покращувати результати проєктів. Завжди.

От такий от Performance по-єхабовськи 👊🏻

Привіт!👋🏻 Мене звати Марічка, я мешкаю у Києві та працюю у компанії E-HUB 🇺🇦⠀На цій сторінці я буду розповідати вам про ...
10/07/2022

Привіт!👋🏻 Мене звати Марічка, я мешкаю у Києві та працюю у компанії E-HUB 🇺🇦

На цій сторінці я буду розповідати вам про досвід та кейси нашої команди 🌟

Вже 10 років ми займаємось web-розробкою та маркетингом. На сьогоднішній день 90% наших клієнтів - це інтернет-магазини та онлайн-школи.

Ми працюємо з Performance-підходом. Це коли кожен 1$, який вклали в розробку або маркетинг, має принести прибуток в обумовлений час.

Обіцяю, буде цікаво! Наш досвід дозволить вам зекономити не тільки час, а й гроші 🤲🏻💰

Підтримайте ❤️, щоб я швидше опублікувала наступний пост 😉

Каждый проект уникален и имеет свои особенности, но прежде чем начать его продвижение с помощью инструментов Google Ads,...
11/04/2021

Каждый проект уникален и имеет свои особенности, но прежде чем начать его продвижение с помощью инструментов Google Ads, необходимо сделать несколько важных шагов☝️🏻

Мы создали чек-лист, которым может воспользоватся как специалист, так и заказчик услуг по настройке рекламы. Придерживаясь этих пунктов, вы сможете уберечь себя от ошибок на самом старте✔️

Шаг 1. Определение целей, которых мы хотим достичь с помощью инструментов Google Ads.

Шаг 2. Проверка технической составляющей ресурса и инструментов для достижения определенных целей.

Шаг 3. Анализ ниши (сферы деятельности) и потенциальных конкурентов.

Шаг 4. Составление стратегии для продвижения ресурса/товара.

Следующим шагом будет этап настройки и запуска рекламных кампаний. Также советуем иметь запасную стратегию (план Б) на случай, если первая стратегия не сработает должным образом👌🏻

Зачастую специалиста не посвящают в операционные цифры и прибыльность бизнеса, но любому специалисту важно знать: принос...
08/04/2021

Зачастую специалиста не посвящают в операционные цифры и прибыльность бизнеса, но любому специалисту важно знать: приносят ли его рекламные кампании прибыль и желаемый результат❔

Окупаемость рекламы - важный вопрос как для заказчика, так и для исполнителя. Есть несколько формул, которые используют маркетологи и media buyers (специалисты по платному трафику), и сегодня мы поговорим об одной из них👇🏻

ROAS - это рентабельность инвестиций в рекламу. Условного говоря, этот показатель отвечает на вопрос: «Заработали ли мы больше, чем потратили на рекламу?». Для расчёта этого показателя нам не нужно узнавать маржинальность товара и прочие показатели затрат на реализацию товара/услуг. Информация, которая нам нужна - общая ценность конверсий и затраты на рекламу, что мы можем взять из рекламного кабинета (если конверсии имеют ценность)✔️

▫️Формула для расчёта ROAS:
ROAS = общая ценность конверсии / затраты на рекламу.

▫️Пример:
За месяц мы потратили на рекламу 1000$ и получили 50 заказов через сайт. Каждый заказ имеет ценность 100$ (стоимость товара, которую оплачивает клиент). Получается, что сайт принес нам 5000$ - это общая ценность конверсий💪🏻

ROAS = 5000$ / 1000$ = 5$ или 500%

Инвестиции в рекламу за последний месяц окупились на 500%, что означает, что каждый доллар, потраченный на рекламу, принес бизнесу 5💲

В интернет-маркетинге конверсия - это, как правило, процент пользовательских сеансов с вашего ресурса, в ходе которых бы...
05/04/2021

В интернет-маркетинге конверсия - это, как правило, процент пользовательских сеансов с вашего ресурса, в ходе которых было успешно совершено целевое действие☝️🏻

Под целевым действием может подразумеваться добавление товара в корзину, покупка, оформление заявки, посещение опредёленной страницы ресурса и т.д.

К примеру:
Наш ресурс получил 1500 визитов благодаря рекламе. Из этого количества переходов мы получили 30 заявок (будем считать, что это наше целевое действие).

📌30 / 1500 х 100(%) = 2%

Получается, что конверсия нашего ресурса составляет 2%

Конверсия показывает, насколько ваша реклама и ваш ресурс соответствуют поставленным целям бизнеса💯

А теперь внимание: По конверсиям оптимизируется реклама в Google Ads❗️

Если не задать отслеживание конверсий, то система не будет понимать: эффективно она работает или нет. Это в свою очередь можем привести к её остановке (если речь идёт об автоматических назначениях ставок).

Настроить базовые конверсии можно на уровне представления в Google Analytics. Также это можно сделать, внедрив скрипты на страницы сайта или используя Google Tag Manager.

Отслеживая конверсии мы можем понимать какой источник трафика (рекламная кампания) у нас работает лучше, а над чем нужно ещё поработать😉

Где мы можем найти рекомендации от Google в нашем рекламном кабинете❓ В панели навигации на домашней странице, а также н...
01/04/2021

Где мы можем найти рекомендации от Google в нашем рекламном кабинете❓ В панели навигации на домашней странице, а также на уровне рекламных кампаний, где указания отображаются в процентах💯

Рекомендации - это советы, которые, по мнению Google, помогут нам повысить эффективность кампаний. Они персонализированы и направлены на улучшение работы аккаунта/рекламных кампаний. Благодаря им можно узнать, как использовать новые функции, эффективнее расходовать бюджет за счет оптимизации ставок, ключевых слов и объявлений, а также повысить общую эффективность рекламных кампаний. Мы можем как применить рекомендацию, так и отклонить её, и это важно делать, ведь👇🏻

❗️Применяя или отменяя рекомендацию - мы учим алгоритмы системы❗️

Показатель оптимизации - индикатор «здоровья» аккаунта/рекламной кампании. И чем ниже он будет, тем хуже к нам будут относиться алгоритмы системы. Стоит отметить, что «показатель оптимизации» станет ключевым фактором при участии в программе Google Partners. Поэтому, советуем вам периодически проверять данный показатель и не допускать, чтобы он был ниже 90%☝🏻

💥БАЦ💥 Абсолютно обновленный курс о таргетированной рекламе в Facebook и Instagram💪🏻Это уже второй поток, а после первого...
31/03/2021

💥БАЦ💥 Абсолютно обновленный курс о таргетированной рекламе в Facebook и Instagram💪🏻

Это уже второй поток, а после первого мы получили бесчисленное количество положительных отзывов🤩 Собрали в кучу пожелания от слушателей и сделали новый курс, который в несколько раз лучше!

📲Все детали, описание и план лекций вы можете найти по ссылке в шапке профиля☝️🏻

Address

Kyiv

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when E-HUB posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to E-HUB:

Share