25/05/2026
"Onko tÀnne pakko postata?"
Ei oo đ
Minusta tÀÀ oli erittĂ€in inspiroiva kommentti. đĄ
Miksi silti kannattaa postata?
No siksi, ettĂ€ nĂ€yt. Ja siksi, ettĂ€ löydĂ€t taas sen kirjoittamisen/postaamisen ilon. Siksi, ettĂ€ kun sulla on oikeasti jotain "oikeaa" aihetta postata, postaus saa ansaitsemansa huomion helpommin. Kirjoita, koska ikinĂ€ ei tiedĂ€, jos tulee kommentti joka inspiroi sua taas kirjoittamaan lisÀÀ. đ€·đ»ââïž
M***a voi myös kommentoida ja tykkÀillÀ ja jakaa muiden postauksia. NiillÀkin on suuri vaikutus, jos omat postaukset on haastavia tehdÀ.
Ja muistetaan etenkin Linkedinin kommentoinnissa (ja myös muillakin alustoilla) hyvĂ€t kĂ€ytöstavat: sillĂ€ alustalla kuka tahansa voi kĂ€ydĂ€ sun profiilista lukemassa sun kirjoittamat kommentit. đ