Stories by Ghent

Stories by Ghent Stories by Ghent are stories of the craziest and weirdest things people ever said in Ghent. Positive and negative. No filter. Just truth.

Marketing service promoting local shops and restaurants in the city of Ghent.

20/12/2021
Ray
19/12/2021

Ray

Kouter 2021
16/12/2021

Kouter 2021

Ik zag dit beeld ergens op facebook van een Gentse winkelier die "beter" weet dan wij arme schappen.Probleem is dat het ...
08/09/2021

Ik zag dit beeld ergens op facebook van een Gentse winkelier die "beter" weet dan wij arme schappen.

Probleem is dat het is door idioten zoals die persoon die vrijheid roepen dat we hier zijn. Die soort mensen die denkt dat de wereld zich maar moet aanpassen aan hen en niet andersom. Maar het zijn ook die soort mensen die maar lekker wachten tot iedereen zich vaccineert.

Mensen, we leven in een maatschappij, we hebben een sociaal contract getekend.

Fu***ng vaccineer jullie.

En stop met die aanstelleritis - jullie zijn niet in Afghanistan.

Voor mij elke winkel die die "vrijheidszone" plaats doe ik nooit een stap meer in.

18/10/2020

Het is schandalig dat binnen een epidemie Stad Gent het Film festival laat doorgaan, maar de horeca dicht moet gaan!

Het film festival wordt gesubsidieerd door de stad en een honderdtal sponsors.

Je ziet de foto's van het event waar de afstand niet gerespecteerd wordt.

Ik snap niet dat de horeca niet fu***ng pi**ed is op die vriendtjes politiek.

Hier is wat deze drie jongen Gentenaren moesten doen: niet naar fu***ng Sicilië gaan.
25/09/2020

Hier is wat deze drie jongen Gentenaren moesten doen: niet naar fu***ng Sicilië gaan.

Drie jongeren uit Gent zitten nu al een maand opgesloten in een hotelkamer in Palermo, de hoofdstad van het Italiaanse eiland Sicilië. Ze waren er ...

Tenminste Uber Eats heeft het door.
14/03/2020

Tenminste Uber Eats heeft het door.

14/03/2020

En wat zeiden we.

"Feestjes van vrijdagavond zullen negatieve impact hebben op de evolutie van de epidemie"
Op verschillende plaatsen in het land werd gisterenavond/vrijdagavond nog duchtig gefeest, een laatste keer vooraleer de cafés, bars en restaurants om middernacht de deuren moesten sluiten om de corona-epidemie te helpen indijken. De Nationale Veiligheidsraad wil de komende drie weken vermijden dat veel mensen bij elkaar komen in een kleine ruimte.

"Wij betreuren dat ten zeerste", aldus interfederaal experten Steven Van Gucht en Emmanuel André. "Dat is exact wat we niet willen zien en dat zal een negatieve impact hebben op de evolutie van de epidemie en op het dagelijkse intense werk van dokters en verplegers, dat elke dag zwaarder wordt", klonk het. "We vragen met aandrang dat dit soort van sociale evenementen stopt." Ook Peter Mertens van het crisiscentrum van Binnenlandse Zaken spreekt van "spijtige voorvallen".

13/03/2020

Gentenaars...

Zucht...

Beseffen jullie dat vanavond massal op cafe en op restaurant gaan is letterlijk te idioot voor woorden. Door extra te gaan, zitten jullie het virus nog harder te verspreiden.

Dit is geen feest. Dit is geen I don't give a f**k party. Wat jullie vanavond doen, maakt de komende drie weken volkomen nuttelos.

Schaam jullie.

Adres

Ghent

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Stories by Ghent nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Stories by Ghent:

Delen