04/08/2022
Er waait een nieuwe wind door het Heistse communicatielandschap. DE BIE wordt ingebed binnen De Ondernemersfabriek, een marketingbureau in volle groei. Een win-winsituatie want jarenlange ervaring wordt er gecombineerd met een frisse kijk op marketing en communicatie, de klant die blijft als vanouds centraal staan en vertrouwde gezichten Anita en Femke verhuizen gewoon mee.
Na 35 jaar is het tijd voor een nieuw begin. Jean-Paul De Bie is verheugd dat er een goede oplossing uit de bus gekomen is, “Samen met mijn zoon Vince De Bie ga ik me met DE BIE MEDIA sterk bezighouden met het regionale medialandschap. Zo gaan we ons concentreren op C-magazine en de digitale platformen C-life en Bergstraat.be. Ook voor Radio Christina zijn er nog veel toekomstplannen.”