17/06/2026
👑 Question Queen
Een vraag die onze marketeer Ellen deze maand kreeg, was: "Heeft het nog zin om mailtjes te versturen als ze vaak in de spam belanden?"
Zeker wel. E-mail blijft één van de best renderende kanalen, op voorwaarde dat je mails ook echt in de juiste inbox aankomen (en uiteraard de juiste boodschap bevatten). Belanden ze in de spam of bij de foute doelgroep, dan ligt het niet aan je boodschap, maar aan je opzet. Goed nieuws: dat is perfect op te lossen. Als Mailchimp-partner helpen we je daar bij Kingsberry graag mee op weg.
Dit zijn 3 redenen waarom je mails in de spam belanden 👇
✅ Je e-mailadres is niet goed ingesteld. In Mailchimp regel je dat met enkele klikken.
✅ Je verstuurt via een tool die mailboxen niet vertrouwen. Mailchimp wel, dus je mails komen vaker aan.
✅ Je opzet klopt niet. Als Mailchimp-partner zorgen wij dat je in de inbox belandt.
📩 Wil je dat we je e-mailmarketing eens onder de loep nemen? Stuur gerust een berichtje of surf naar www.kingsberry.be