16/06/2026
Καλημερούθκια μας! Επήεν τζαι το βόλιουμ 4 μάνι μάνι Πριν 4 χρόνια, εστήσαμεν ένα street party έξω που τον χώρο μας με μερικούς brewers, πελλαμός διάθεση και μιάν ιδέαν. Το Σάββατο, το Σαλίνα ήταν γεμάτο. 🌳
Σε όλους όσοι εσέρβιραν, εψήσαν, έπαιξαν, φωτογράφισαν, έστησαν, ξεστήσαν, έτρεξαν δεξιά κι αριστερά, και ήρταν.. ευχαριστούμε. Ο καθένας σας ξεχωριστά είναι ο λόγος που υπάρχει τούτο το φεστιβάλ της κραφτ σκηνής του νησιού μας.
Το Vol 5 ήδη ξεκινά να «ζυμώνεται»