15/02/2023
Een provincie waarin iedereen vrij en zichzelf kan zijn. Een gezonde rechtsstaat en democratie. Vooruitgang. Daar staat D66 voor. En daarom werken wij niet samen met de PVV of Forum voor Democratie.
Iedere partij wil graag zijn ideëen en idealen verwezenlijken. Zeker D66. Maar -nog los van dat dat samen met deze partijen waarschijnlijk niet lukt- ook niet tegen elke prijs. Samenwerken met partijen die de rechtsstaat ondermijnen, polarisatie versterken en mensen en groepen tegen elkaar opzetten kan en mag niet opwegen tegen macht.
Een ezel stoot zich één keer aan dezelfde steen. CDA en VVD willen het nu voor de derde (!) keer proberen. De vorige twee keren besturen met de PVV ontploften snel. Deze optie op tafel leggen is opnieuw een recept voor totale chaos. Limburg verdient beter en een stabiel en betrouwbaar bestuur.
Dit is niet het Limburg waar wij in wakker willen worden na 16 maart. Het gaat ergens over, er is écht iets te kiezen over een maand. Lieve Limburgers: ga stemmen! Alsjeblieft. 🙏