01/06/2026
Skal du nå at deltage i Marketing Caféen, inden sommerferien sætter ind, så er det i overmorgen - onsdag d. 3. juni 🤓
Marketing Caféen er for dig, der er selvstændig, arbejder i en marketingafdeling eller på den ene eller anden måde har fingrene i marketing.
Nogle kommer med konkrete udfordringer.
Andre tager bare computeren under armen og arbejder lidt i selskab med andre, der også sidder med marketing til hverdag.
Vi mødes fordi, det er sjovere at nørde marketing sammen med andre.
📍 Maskinhallen, Skolegade 8, Frederikshavn
🕑 3. juni kl. 14–16
Det er gratis at deltage, kræver ingen tilmelding, og du kan komme og gå, som det passer i din kalender.
/Bas, Anne & Jette
---
Vi holder sommerpause i juli og august, men vender stærkt tilbage første onsdag i september ☀️