SoYou Marketing

SoYou Marketing Jeg hjælper virksomheder med at være in top of mind. Billeder, video og tekster der skaber opmærksomhed og kunder.

Skal du nå at deltage i Marketing Caféen, inden sommerferien sætter ind, så er det i overmorgen - onsdag d. 3. juni 🤓Mar...
01/06/2026

Skal du nå at deltage i Marketing Caféen, inden sommerferien sætter ind, så er det i overmorgen - onsdag d. 3. juni 🤓

Marketing Caféen er for dig, der er selvstændig, arbejder i en marketingafdeling eller på den ene eller anden måde har fingrene i marketing.

Nogle kommer med konkrete udfordringer.
Andre tager bare computeren under armen og arbejder lidt i selskab med andre, der også sidder med marketing til hverdag.

Vi mødes fordi, det er sjovere at nørde marketing sammen med andre.

📍 Maskinhallen, Skolegade 8, Frederikshavn
🕑 3. juni kl. 14–16

Det er gratis at deltage, kræver ingen tilmelding, og du kan komme og gå, som det passer i din kalender.

/Bas, Anne & Jette

---
Vi holder sommerpause i juli og august, men vender stærkt tilbage første onsdag i september ☀️

21/05/2026
Den 3. juni er sidste Marketing Café inden sommerferien ☀️Så hvis du har tænkt:“Jeg burde egentlig kigge forbi en dag…”…...
19/05/2026

Den 3. juni er sidste Marketing Café inden sommerferien ☀️

Så hvis du har tænkt:
“Jeg burde egentlig kigge forbi en dag…”

…så er det måske nu, du skal slå til 😉

Det er stadig for dig, der er selvstændig, arbejder i en marketingafdeling eller på den ene eller anden måde har fingrene i marketing.

Nogle kommer med konkrete udfordringer.
Andre tager bare computeren under armen og arbejder lidt i selskab med andre, der også sidder med marketing til hverdag.

Vi mødes i Marketing Caféen fordi, det er sjovere at nørde marketing sammen med andre.

📍 Maskinhallen, Skolegade 8, Frederikshavn
🕑 3. juni kl. 14–16

Det er gratis at deltage, kræver ingen tilmelding, og du kan komme og gå, som det passer i din kalender.

Du kan læse mere om Marketing Caféen lige her:
https://soyou-marketing.dk/marketing-cafeen-frederikshavn/

/Bas og Jette

----

Vi holder sommerpause i juli og august, men vender stærkt tilbage første onsdag i september ☀️

Her står jeg sammen med Anne. Anne skal være i praktik i 4 ugers tid 🙂Da jeg startede som selvstændig lå fokus på kunder...
14/05/2026

Her står jeg sammen med Anne. Anne skal være i praktik i 4 ugers tid 🙂

Da jeg startede som selvstændig lå fokus på kunder og få min virksomhed op i gear.

Jeg tror faktisk ikke rigtigt, jeg tænkte over, at der en dag måske skulle sidde en praktikant ved siden af mig. Men nu sidder hun her 🙂

Når jeg lige stopper op og smager på det, så betyder det faktisk mere for mig, end jeg lige havde regnet med.

For når man får en praktikant ind, følger der også et ansvar med.

Et ansvar for at give et andet menneske et godt forløb. Lave nogle rammer, så vedkommende tør stille spørgsmål og sige sin mening, og (måske vigtigst af alt) gå herfra med lidt mere ro i maven omkring sine evner og sin retning.

Det er egentlig en ret fed tanke, at man, om så bare i 4 uger, kan få lov til at påvirke en anden persons fremtid en lille bitte smule.

Anne er ekstremt kreativ og grafisk stærk, så hun sidder allerede nu med opgaver til både Marketing Caféen og et nyt fælles koncept, som Bas og jeg går og bygger på 👀

Jeg glæder mig til at se, hvad der sker, når man sætter nye kreative øjne ind i noget, som Bas og jeg har siddet og fedtet med. For nogle gange kommer de bedste idéer fra dem, der endnu ikke har lært at tænke “sådan plejer vi at gøre”, fordi de stiller de helt rigtige spørgsmål 😊

Har du erfaring med at have en praktikant under dine vinger - i så fald, hvordan gik det?

Velkommen til, Anne.

Bas og jeg glæder os til 4 uger sammen med dig 🙌

Tak for en onsdag eftermiddag i strålende selskab i Maskinhallen ☀️ Det var Marketing Caféens debut i Maskinhallens skøn...
12/05/2026

Tak for en onsdag eftermiddag i strålende selskab i Maskinhallen ☀️

Det var Marketing Caféens debut i Maskinhallens skønne lokaler, så der var kriller i maven, der forsvandt som dug for solen, da nye og velkendte ansigter begyndte at poppe ind.

Bas fortalte om sin nye virksomhed Superklog 🟡
Og om hvordan det er i opstarten af en virksomhed.

Herefter stod den på hyggelig samtale og sparring, hvor hver delte lidt om sig selv og sin tilknytning til marketing - og det blev endda også til et stykke kage. 😋

Så man kan da vidst godt sige at debuten i Maskinhallen var en succes.

Vi kommer tilbage igen i næste måned, onsdag d. 3/6-26 kl. 14-16.

Vi ses!


/Bas & Jette

Maskinhallen, Skolegade 8, 9900 Frederikshavn

Kunne dette billede have været bedre?Så absolut...Var vi klar, da det blev taget?Overhovedet ikke...Men det er vi i morg...
05/05/2026

Kunne dette billede have været bedre?
Så absolut...

Var vi klar, da det blev taget?
Overhovedet ikke...

Men det er vi i morgen, onsdag, når vi afvikler Marketing Caféen i Maskinhallen for første gang 🙌

Er du stadig lidt i tvivl, hvem Marketing Caféen er for, så er det for dig, der er arbejder med marketing på den ene eller anden måde.

Det kan være dig, der er selvstændig eller arbejder med marketing i en virksomhed, i en forening eller andet.
Vi plejer at sige, at overvejer du, om du er noget for dig - så er det helt sikkert 🙂

I morgen fortæller Bas om hans nye startup, Superklog (www.superklog.dk)
Her får du et indblik i, hvilke overvejelser, benspænd og generelle tanker Bas og hans 3 partnere har gjort sig inden lanceringen.
Og hvordan går det her 2 mdr. efter lanceringen?

Der er naturligvis plads til løse snakke bagefter, så alt er, som det plejer, bortset fra at vi er et nyt sted.

Det kræver ingen tilmelding, og du kan komme og gå i det tidsrum, der passer dig.

---
TID & STED:
Maskinhallen, Skolegade 8, Frederikshavn
Kl. 14.00-16.00
---

Du kan læse mere om Marketing Caféen her:
https://soyou-marketing.dk/marketing-cafeen-frederikshavn/

Vi håber at se dig i morgen

/Bas & Jette

27/04/2026

Jeg lavede den her video for en uge siden.
Men lagde den ikke op 🫣

Fordi mine sociale medier har det lidt som mekanikeren bil for tiden.

Men grunden til, at du skal se den nu er, at Bas og jeg var til 2 møder tirsdag sidste uge, og vi gik derfra med en god mavefornemmelse.

Det ene møde var i forbindelse med et samarbejde med en praktikant - dét glæder jeg mig til 🙌

Det andet er et nyt fælles initiativ, vi brygger på, som vi ikke kan løfte sløret for endnu i tilfælde af, at vi
mangler timer i døgnet for at føre det ud i livet lige nu 🏃‍♀️💨💨

Så alt i alt lugter det af en sjov og spændende tid, vi går i møde.

Hvis du har lyst til at høre mere om de fælles projekter, vi ellers arbejder med, så giv mig gerne et praj i kommentarfeltet, så der ikke går ananas i den uden nogen verdens grund 😉

Der stod jeg. Efter aftensmaden. Lænet op ad køkkenbordet med et halvvådt viskestykke over skulderen og tænkte:”Hvor kun...
22/04/2026

Der stod jeg. Efter aftensmaden. Lænet op ad køkkenbordet med et halvvådt viskestykke over skulderen og tænkte:

”Hvor kunne det være fedt, at have én til at lave sin SoMe-opslag for sig.”

Ja, jeg smager i dén grad min egen medicin for tiden 🙈

Dér sidder jeg. Troligt og prædiker hos mine samarbejdspartnere.

“Synlighed, synlighed, synlighed.”
“Du skal prioritere din tilstedeværelse.”
“Det behøver ikke tage så lang tid, hvis du bare sætter tiden af til det.”

Klip til mig.

Stadig med viskestykket på skulderen.
Begravet i drift.
Og med de bedste intentioner.

“Jeg filmer lige noget fra min hverdag på mandag.”
(Ehm… Jeg mente tirsdag)

”Fredag tager jeg noget tid ud af kalenderen til det.”
(Fredag kom der et opstartsmøde i vejen)

”Efter påske SÅ sker der ting og sager.”
(Ja, det skal jeg lige love for, men ikke noget der ligner mine egne SoMe-opslag)

Ja, min egen tilstedeværelse er røget nederst på min to do-liste, fordi jeg er lige så meget menneske, som dig.

Så nu beroliger jeg dig med, at du ikke er den eneste, der udskyder dine sociale medier, når der er travlt i butikken - vi er i hvert fald minimum to 😉

Vi flytter Marketing Caféen 📣Lad os starte med at få praktikken på plads:👉 Fremover mødes vi i Maskinhallen (Skolegade 8...
16/04/2026

Vi flytter Marketing Caféen 📣

Lad os starte med at få praktikken på plads:

👉 Fremover mødes vi i Maskinhallen (Skolegade 8, Frederikshavn)
👉 Vi rykker det til første ONSDAG i måneden
👉 Du kigger forbi som det passer dig mellem kl. 14.00–16.00
👉 Første gang bliver onsdag d. 6. maj

Men grunden til, at jeg overhovedet skriver det her opslag, er egentlig ikke kun for at fortælle, hvor vi skal være.
Det er også for at fortælle, at det bliver det samme, bare i nye rammer.

Du kan stadig:

- dukke op, når det passer dig mellem 14-16 uden tilmelding
- få råd og vejledning til din marketing
- tage dine gode spørgsmål med
- bare sætte dig med din computer og arbejde
- gå derfra med en følelse af, at du ikke er alene om din tvivl og undren

Første gang i Maskinhallen vil Bas fortælle om sin nye virksomhed, Superklog 🟡 som har driver med 3 partnere fra Aarhus.
Her fortæller han om, hvordan det er blevet til, og hvilke tanker der ligger bag, når man kaster sig ud i et nyt iværksætter…. Øh…

(ik’ ‘eventyr’, Jette. Vi ka' ik’ li’ den slags floskler, ved du nok) ✋

…Ehm… Iværksætteeeeer….event…

(Der blev sagt hooooold!) ✋

Iværksættereventyr - ups 🙈

Men ja, det er altså det, han skal fortælle om, og det bliver virkelig virkelig interessant 😉

Hvis du har været med før, så ved du, hvad det er.
Hvis du ikke har, så er det her et meget godt sted at starte.

Jeg håber, at du har lyst til at kigge forbi Marketing Caféen.

Er du i tvivl om noget, er du mere end velkommen til at skrive til mig eller Bas 🙂

/Bas & Jette

Marketing Caféen flytter fra Madbaren NO13 til Maskinhallen i Skolegade 13, og det har Kanal Frederikshavn bragt en arti...
16/04/2026

Marketing Caféen flytter fra Madbaren NO13 til Maskinhallen i Skolegade 13, og det har Kanal Frederikshavn bragt en artikel om.

Har du lyst, kan du læse mere om det her 👀

Ellers er der bare tilbage at sige, at vi håber at se dig i Marketing Caféen d. 6. maj i Maskinhallen 😊

Efter et halvt år med sparring, idéudveksling og fagligt fællesskab i Madbaren rykker Marketing Caféen nu til nye rammer.

Adresse

Østervrå
9750

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når SoYou Marketing sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del