10/12/2021
Alle pladser er taget ❤️
Julekort fra en afdød ☺️
Juletiden, er en af de tider på året, hvor jeg oplever at savnet er størst, til dem vi har mistet❤️
Har du en særlig afdød som du ønsker at høre fra?
Jeg vil give 10 af jer muligheden for at modtage et fysisk julekort, fra en af jeres kære afdøde.
Jeg skriver kortet i weekenden, og sender det afsted med PostNord på mandag. ❤️
Det koster kun 100kr plus porto pr julekort, og jeg vil gerne bede om navnet og et billede af afdøde❤️
Og selvfølgelig adressen kortet skal sendes til ❤️
Der bliver kun skrevet 10 kort
Det er først til mølle, så skriv ja tak hvis du ønsker et julekort ❤️
Jeg ønsker jer en rigtigt glædelig jul, og jeg glæder mig til at formidle et budskab fra dine afdøde til dig❤️
Kærlige julehilsner Ann 💖💖💖