19/09/2023
🛩️🛩️🛩️Ferie!🛩️🛩️🛩️
I får lige det obligatoriske “jeg holder ferie billede” , dog skal I heller ikke snydes for det bagved liggende “jeg er hunderæd for om de kan klare sig uden mig i firmaet billede”
Undertegnede holder ferie de næste par uger.
Helt ferie kan jeg måske ikke kalde det, da jeg også slæber lillemor med, som også er blevet en del af teamet.
Dog har jeg tiltro til at vores nye svend Rikke kan tage sig godt af Per.
Det betyder derfor også at firmaet selvfølgelig ikke holder lukket, men at I bare skal tage fat i dem.
Ps. Der skal nok komme en firmaprofil op af de to nye folk på adressen snarest…makeup’en skal bare lige på plads først 😜
Mvh. Jonas