29/09/2025
Dejligt opslag fra min netværksgruppe i Gilleleje, tag endelig fat I mig hvis du vil med og møde de søde mennesker...
🌟 𝙇𝒐𝙠𝒂𝙡𝒕 𝒏𝙚𝒕𝙫æ𝙧𝒌 𝒎𝙚𝒅 𝒖𝙙𝒔𝙮𝒏 𝒐𝙜 𝙤𝒗𝙚𝒓𝙨𝒌𝙪𝒅 🌟
Siden starten af året har jeg haft fornøjelsen af at være med i Global Network – et stærkt, professionelt erhvervsnetværk her i Gribskov, hvor jeg deltager på vegne af Gribskov Dyreklinik, men også bidrager med mine erfaringer fra den politiske verden som byrådsmedlem og folketingskandidaten Tue Villebro
Netværket samler små og mellemstore virksomheder fra hele kommunen – mennesker med hjerte, holdning og fingeren på pulsen. Her deles erfaringer, kunder, idéer og gode råd i en hyggelig og uformel atmosfære – præcis som det ses på billedet 📸
Som solo-selvstændig betyder det meget for mig at være en del af et fællesskab, hvor man ikke står alene med sine overvejelser og beslutninger – men kan spejle sig i andres erfaringer og få ærlig, kompetent sparring. Det gør en forskel, både fagligt og menneskeligt.
Helle Hamann Thygesen er vores lokale vært og facilitator og gør et fremragende stykke arbejde med at samle trådene og skabe rammerne for ægte netværk. Hun repræsenterer Global Network med både nærvær og engagement.
Vi mødes hver anden fredag morgen fra kl. 7.50 til 9.45, hvor vi spiser morgenmad sammen, udveksler viden og skaber relationer. Og er man – som jeg – betalende medlem af netværket, har man også mulighed for at deltage i de øvrige Global Networks rundt om i landet, når det passer ind. Det giver ekstra fleksibilitet og endnu flere muligheder for inspiration og nye forbindelser.
I vores lokale gruppe i Gribskov finder du bl.a.:
– en revisor – Nordkyst Revision
– en advokat – Advokatfirmaet Frændemark
– en parterapeut – Gilleleje Terapi
– en fotograf – Mikkelbaekgaard.dk
– en grafisk designer – Nord Kommunikation Aps
– en asfalt-specialist – Luccon A/S
– en elektroingeniør – San Elektro Heat
– en indkøbskonsulent – Brøggers v/ Susanne Brøgger
… og mange flere med stærke faglige profiler og lokalt engagement. Nye gæster er altid velkomne.
Jeg kan kun anbefale at byde ind – man risikerer at gå derfra både inspireret og beriget. Det bekræfter bare reglen: Alt det, man sender ud, får man igen 🙌
Et lille kuriosum: Vi mødes hver gang på det smukke Hotel de Ville – nærmere bestemt i det historiske “Borgmesterkontor”, som tidligere husede borgmesteren i den gamle Græsted-Gilleleje Kommune. Nu nænsomt renoveret til spa-hotel – og fyldt med liv, idéer og netværk 🏛️✨