10/01/2023
Godt nytår.
Så ramte vi 2023 og endnu et år med hårdt fodarbejde venter forude.
Der kommer til at være lidt nyt hist og her og nyeste påfund fra smeden her er at opruste.
Ikke så meget pga Putin men mere for helbredets skyld og så er man vel også forpligtiget lidt til at hjælpe med at vi har nye og dygtige, dygtigere smede.
Derfor har jeg kigget mig lidt omkring og har fundet Sigrid.
Hun er en glad, frisk ung pige som om nogle år sikkert kan kaldes Siri og man kan spørge hende om alt muligt ang hest og så svarer hun 😊
Sigrid mangler dog stadig sin debut som lærling, da der er nogle krav til uddannelsesstedet (mig) og det arbejder vi så i mod. Indtil videre er hun ansat som arbejdsmand og kan se frem til en massiv løn nedgang når hun går i gang som lærling.….. ja det er fandme dumt men sådan er reglerne.
I vil sikkert møde hende rundt omkring sammen med mig i de forskellige stalde. 😊
Så var 2022 året hvor jeg kastede mig ind i den elektroniske kalender der gerne skulle hjælpe mig med at holde styr på heste, aftaler og Jer, jeg syntes at jeg har fået et bedre overblik og selvom der er plads til forbedringer såååååå går det da.
Med de nye digitale muligheder vil der derfor også på alle Jer som kører i et turnus forløb, være dato for næste skoning, på jeres faktura nederst til venstre.
Den dag bliver sat når jeg trykker “ordrer” færdig og generes selv alt efter hvor lang en sko periode Jeres heste har.
Skulle det ikke passe jer så skriver i jo bare og så aftaler vi noget andet.
Lige til sidst.…. Så er der sikkert nogle der har opdaget at priserne på sko er steget lidt!!! og fandme om ikke jeg slt sidste år fik en mail om prisstigning, så er der så sent som i dag drønet ENDNU en mail ind med yderligere prisstigninger 😩😩
Jeg har dog ingen planer om at rykke mere på prisen pt.
Alt i alt så ser 2023 spændende ud og jeg ser frem til at gå det hele i møde.