Vognmand Haferbier Vebbestrup Aps

Vognmand Haferbier Vebbestrup Aps Lokalforankret vognmandsfirma med rødder helt tilbage i 1938, beliggende i Vebbestrup tæt på Hobro. Vi er meget alsidige og kører med det meste.

Derfor er vores slogan også:
LIGE MEGET HVA´ DU SIGER - SÅ KØRER HAFERBIER !

Selvom der har været stille har vi ikke kedet os men billeder er det ikke blevet til så mange af men her er lidt Vi har ...
03/05/2026

Selvom der har været stille har vi ikke kedet os men billeder er det ikke blevet til så mange af men her er lidt

Vi har blandt andet

Luftet sneplovene og saltsprederne lidt
Hjulpet lidt på Tømmerhandlen i Møldrup
Hentet et saveanlæg

Og en masse andet

Står du og mangler en container til dit næste byggeprojekt

Eller manger du måske sand, stabilgrus, perlegrus, granit, Harpet muld, flis eller har du været i haven og væltet et par træer og skal have haveaffaldet væk så tøv ikke med at give et kald

God søndag 😊

Kære kunder, samarbejdspartnere, facebookfølgere, venner af huset og alt andet godt folk😊2025 synger på sidste vers og d...
24/12/2025

Kære kunder, samarbejdspartnere, facebookfølgere, venner af huset og alt andet godt folk😊

2025 synger på sidste vers og det har været et år med fart over feltet vi vender stærkt tilbage i 2026

I ønskes alle hermed en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår og tak for alt i det der snart er gået

De bedste hilsner

Brian, Kaj og Dan

Hej med jer 😊Først skal der lyde en forsinket men en kæmpe stor tak til alle der gav sig tid til at sende Kaj en hilsen ...
07/10/2025

Hej med jer 😊

Først skal der lyde en forsinket men en kæmpe stor tak til alle der gav sig tid til at sende Kaj en hilsen i anledning af hans 80 års fødselsdag!!

Her er et lille udpluk af hvad vi har lavet den seneste tid

Har du en transport opgave du skal have hjælp til så tøv ikke med at give et kald vi er altid klar ved telefonen til en uforpligtende snak 👍🏻

God dag til jer 😊

80 år og still going strong!! 🥳I dag har vi hejst flaget for Kaj fylder 80!!Han holder en velfortjent fri dag selvom han...
29/08/2025

80 år og still going strong!! 🥳

I dag har vi hejst flaget for Kaj fylder 80!!

Han holder en velfortjent fri dag selvom han syntes det er lidt hårdt at blive 80 år når man ikke kan tage på arbejde så håber vi alle at han nyder dag 🥳🥳

Gi ham et like eller en hilsen med på dagen!

Hej med jer Der har været fart på den sidste tid så billeder er ikke det der er blevet taget flest af men her er et lill...
13/06/2025

Hej med jer

Der har været fart på den sidste tid så billeder er ikke det der er blevet taget flest af men her er et lille udpluk

Vi står altid klar til at hjælpe dig med din transport opgave uanset om den er lille eller stor bare giv et kald

God weekend 😊

24/05/2025
🔴🔴🔴NYHED🔴🔴🔴Vi har erhvervet os en tang til “Lego klodser”Disse Lego klodser er lavet af rent beton og kan bruges til man...
24/05/2025

🔴🔴🔴NYHED🔴🔴🔴

Vi har erhvervet os en tang til “Lego klodser”

Disse Lego klodser er lavet af rent beton og kan bruges til mange ting som her en støttemur eller en kumme til kosand ja kun fantasien sætter grænser

De fåes i mange forskellige størrelser og dimensioner og vi kan være behjælpelig men fremskaffelsen og selvfølgelig transport og opsætning

God weekend 😊

Hej med jer Selvom det er længe siden vi har lagt noget op har vi ikke lagt på den lade side😉NYHED som mange nok ved kom...
29/03/2025

Hej med jer

Selvom det er længe siden vi har lagt noget op har vi ikke lagt på den lade side😉

NYHED som mange nok ved kom der nye asbest regler pr 1. Januar 25 derfor skal alt asbest nu pakkes og leveres i godkendte Big Bags dem har vi på lager bare gi et kald så snakker vi om det

Derudover har vi blandt andet

- Hentet shelters i Randers til vores lokale FDF

- Været i Rudkøbing med et indkøbsvognshus og sat et andet til Roskilde for en god kollega

- Hentet kalvhytte

- Tømt containere på genbrugspladserne også en dem der gik ild

- Flytning af anneks

- Oprydning på byggeplads

- Kørt stor tank til skrot

- Taget en sprit ny hardox tipkærre fra MTDK i brug

Og meget meget andet

Rigtig god weekend til jer alle 😁

05/01/2025

Hej med jer. Vi håber i alle er kommet godt ind i det nye år. Vejrudsigten melder om sne så kør forsigtigt derude. Vi er klar til sneen😁 Her er en lille video fra en morgen saltning hvor vores veje mødes

Kære kunder, samarbejdspartnere, facebookfølgere, venner af huset og alt andet godt folk😊2024 synger på sidste vers og d...
23/12/2024

Kære kunder, samarbejdspartnere, facebookfølgere, venner af huset og alt andet godt folk😊

2024 synger på sidste vers og det har været et år med fart over feltet vi vender stærkt tilbage i 2025

I ønskes alle hermed en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår og tak for alt i det der snart er gået

De bedste hilsner

Brian, Kaj og Dan

Adresse

Vandvejen 1, Vebbestrup
Hobro
9500

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Vognmand Haferbier Vebbestrup Aps sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del