06/07/2022
Har du en ide til et godt velkomsttilbud? 🥳
Lige om lidt byder jeg velkommen i min nye medlemsklub Byg-selv, og der vil jeg rigtig gerne give de første medlemmer en god oplevelse.
Men hvad skal det være?
Hvis jeg holder et 3-dages mini-kursus eller en undervisningsdag, hvad skal i indholdet så være?
Hvad kunne du godt bruge et mini-kursus i?
Skal det overhovedet være mini-kursus, eller det bedre med en undervisningssession eller se-med-over-skulderen eller noget helt andet? 🤷🏽♀️
Hvad kunne du tænke dig, hvis du skulle melde dig til?
Det vil koste en måneds medlemskab (dvs. 97 kr + moms) at deltage, da det vil foregå i medlemsklubben.
Og det skal selvfølgelig omhandle noget om webdesign, WordPress og temaet Divi, da det er det jeg underviser i 😄
Jeg vil være super glad, hvis du vil sparre med mig og dele dine tanker, enten her nedenfor eller i en privat besked 🤗🧡
Kh
Mette
Ps: Der ingen binding, så man vil nemt kunne melde sig ud igen, hvis man finder ud af at det ikke er det man har brug for.
—————