16/05/2026
Tusind tak til forretningsforbindelser, klubber samt venner af huset — både nye og gamle — som var med til at gøre vores lille event til en rigtig hyggelig dag.
Med næsten 1000 besøgende og en parkeringsplads, der næsten gav op undervejs, er vi både stolte og taknemmelige for den store opbakning 🙌
Vi håber, vi ses igen næste gang — og hvis I så en bil, I ikke kan få ud af tankerne, så kontakt os endelig 🚗✨
Hilsen
Bonde Retro og Garagen12