Zenia Camilla - Grafisk designer

Zenia Camilla - Grafisk designer Logodesign og grafiske løsninger

Prøver at lade kreativiteten strømme, det bliver igennem garn og kollager 🙃 Processen er vigtigere at få øje på end måle...
03/06/2020

Prøver at lade kreativiteten strømme, det bliver igennem garn og kollager
🙃 Processen er vigtigere at få øje på end målet, jeg prøver at øve mig og selvom jeg bliver "pengestresset, kreastresset og resultatstresset" så !å jeg bare tage en dyb indånding og slippe tankerne og lade kreativiteten gøre dit arbejde 🤞🏻⚡🧡
(Og vesten i proces ses i story disse dage 🦄)

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det? 🍨 Hvordan kunne jeg dog glemme det? Hvorfor har jeg ikke bare brugt en dag, måske en ...
09/05/2020

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det? 🍨 Hvordan kunne jeg dog glemme det? Hvorfor har jeg ikke bare brugt en dag, måske en uge på at være nede, få grædt ud, få råbt, skreget, sparket og afreageret, og så fået det ud af mit system, og så kommet videre?
Det var ihvertfald det jeg gjorde før.
Min forståelse for denne situation og sindstilstand var før var lig nul.
-
Hvorfor kunne folk ikke bare tage sig sammen? Det kunne da ikke være så svært…
Bare at at skrive dette får tårene til at komme frem i øjnene på mig. Jeg synes fanme ikke det er sjovt det her. Jeg ville ønske jeg bare kunne spise en kæmpe is og komme videre. Tilbage til mit normale mindste, tilbage og genkende mig selv, men sådan er det altså bare ikke, og jeg kan ikke gennemskue hvorfor.
Ofte har jeg det faktisk rigtig fint, nej måske ikke, for jeg er lige nu i tvivl om hvad fint er… det er hårdt lige nu. Jeg ved ikke præcist hvad som er hårdt men det hele vrider sig inde i mig som en våd vaskeklud af tårer og jeg er træt af det. Men alligevel formår jeg ikke at fortælle hvad som skal ske for at det bliver bedre. Jeg er ufokuseret, kan ikke huske eller memorisere ting, navne og gøremål. Jeg er slet ikke mig selv, for er der noget jeg aldrig glemmer er det altså ting og oplevelser. Det er bare som om min hjerne smuldrer lidt efter lidt og jeg hungrer efter en app som kan hjælpe mig med at genopbygge den igen.
Nå, men jeg ville bare lige tjekke ind for at tjekke ud igen, give besyv på at jeg stadig lever og at jeg egentlig er lidt O-K…
Tak til de nye følgere som hænger på! Det gør en forskel 🙂👍

Platatkoncept · Siden 2017 har jeg lavet plakaten for Pernilles pop-up shop på Odden/havnebyen.·Pernille kontaktede mig ...
19/03/2020

Platatkoncept · Siden 2017 har jeg lavet plakaten for Pernilles pop-up shop på Odden/havnebyen.
·
Pernille kontaktede mig og jeg havde ret frie tøjler til at skabe et design.
Konceptet er enkelthed, pop-up, sjovt og farverigt. Det er sjovt at de hvad der sker igennem tiden med et design, hvert år har der skulle friskes lidt op med plakaten, mest fordi datoen har ændret sig, men at beholde logo, former og vinkel har været vigtigt for at skabe genkendelighed samtidig med at skabe noget nyt.
·
2020 plakaten har stadig nogle justeringer som skal til, og som noget nyt er pop-up shoppen ikke på Odden men hjemme i sommerhuset garage 😄
·
@ Lumsås, Vestsjalland, Denmark

Fortsat — Så jeg får skrevet ned hvad mit udgangspunkt er: zenia camilla ivs. Godt så. På venstre side skriver jeg: hvad...
04/03/2020

Fortsat — Så jeg får skrevet ned hvad mit udgangspunkt er: zenia camilla ivs.
Godt så.
På venstre side skriver jeg: hvad jeg synes er NEDERN at arbejde med
På højre side: hvad jeg synes er FEDT at arbejde med.
·
Det går stærkt og ubevidst får jeg skrevet sygt mange ting og tanker ned på venstre side. Negative ting. Ting som i den grad dynger mig. Ting som jeg ER bevidst om, men alligevel rart at få skrevet ned, så kan jeg bedre forholde mig til dem. Både konstruktive ting men også ting jeg er mindre glad for, især jalousi og misundelse, det at have ondt i røven over andres succes og min egen usikkerhed og mindre selvværd, det dynger mig tungt og jeg synes det er mega ufedt og NEDERN.
Jeg hader de følelser, jeg prøver så vidt muligt at blokere dem, ja ved at blokere/unfollow dem som giver mig den følelse, men hurtigt føler jeg at alle bare drøner derudaf og jeg bare sidder stille på den her stol som er markeret på ryggen med et skilt hvorpå der står SYGEMELDT….
Det er opslidende for mig, jeg har absolut svært ved at acceptere min plads lige nu men jeg ved at jeg må lytte til min krop som siger fra, og hvor glad jeg skal være for at den ikke har sagt fra på flere områder endnu.
Jeg var til en psykolog samtale på sugekontoret som forklarede mig alt det her med hvad der sker når kroppen udsættes for stress i så lang tid, og det gik op for mig at jeg nok har været udsat for stress/press/psykisk press af min far i mere end de 3 år han var syg, og at det ikke løsner sig på et par måneder. Jeg har en ny tilværelse jeg skal forholde mig til og det tager tid for kroppen at forstå at der ikke er fare på færde mere…
Så at få skrevet de ting ned på mindmappen blev ligesom en befrielse samtidig. Nu timer efter mærker jeg igen efter at jeg nok skal gennemlæse det igen. Kan ikke engang huske hvad jeg skrev som var positivt om mig selv, men kan tydeligt huske de negative ting.
— se resten i kommentar —

Jeg har idag siddet med et mindmapping program på min PC. Havde mega optur over at have fundet det! Faktisk, startede de...
04/03/2020

Jeg har idag siddet med et mindmapping program på min PC. Havde mega optur over at have fundet det!
Faktisk, startede det med at jeg havde fundet noget som hed Mograph, nej det startede med at jeg synes at motion graphics er død spændende og jeg har tanker om at søge ind på Hyper Island for at blive klogere/bedre til motion graphics. Ja der startede det.
Jeg prøver febrilsk at holde styr på mine tanker og øve mig i at huske, da det gik op for mig hvor meget alt det her stress har påvirket min hukommelse, jeg føler mig så distræt og glemmer hvad folk hedder, hvad ting hed, hvor jeg får lagt ting, hvad jeg skal...
·
Men jeg vil gerne søge ind på den her skole, og prøver så at finde nogle online totuials jeg kan øve mig på, finder så Mographs og ser de videoer. Finder ud af at der ligger nogle motion graphics bureauer i Detroit (som åbenbart ikke er farlig mere?) Og værten arbejder så med dette online værktøj. Mindmapping værktøjet.
Mind-blowing, for mig ihvertfald.
Måtte downloade det asap og bruge det med det samme.
Så nu er jeg igang med at få overblik over hele min jobsituation. Min hjerne er ved at brænde sammen over ikke at producere kreative ting og samtidig er den ved at brænde sammen af overloading. Den har seriøst brug for overblik for den kan heller ikke huske noget.
·
Så jeg får skrevet ned hvad mit udgangspunkt er: zenia camilla ivs.
Godt så.
På venstre side skriver jeg: hvad jeg synes er NEDERN at arbejde med
På højre side: hvad jeg synes er FEDT at arbejde med.
·
— To be continued 👀 (mangler plads så nye opslag kommer imorgen!)

Mandag et min yndlingsdag♥️Mandag er en dag som bliver mobbet rigtig meget. Jeg oplever at mandag er en dag som skal ove...
24/02/2020

Mandag et min yndlingsdag♥️
Mandag er en dag som bliver mobbet rigtig meget. Jeg oplever at mandag er en dag som skal overstås, en dag som skal køres ned med stærk kaffe, eller som man kender "mandags syge". Da jeg gik i folkeskolen og på gymnasiet, hadede jeg også mandag. Uendeligt langt til weekend og frihed. Idag er det anderledes. Jeg laver det jeg elsker, og jeg kan ikke vente til at det bliver mandag morgen og jeg kan begynde igen! Trods min sygemelding så er mandag stadig en dag jeg i den grad værdsætter. Mandag er dagen efter to dages fri, hvor jeg lader op til at arbejde, for jeg elsker at arbejde.
At starte op igen, at tage fat.
Hader du mandagen, håber jeg du virkelig overvejer om du laver det rigtige! om det giver mening for dig, og det sætter værdi til dig liv ♥️
Hvad er dine mandags ritualer?
·

🌞 Start ugen ud med en god kop kaffe, tjek og rens ud i mailboksen.
🌞 Skitser tankenoter fra weekenden
🌞 SMIL - DET MANDAG! Og der er en hen uge hvor du skal gøre det du elsker!

DEL 2 - jeg skal være unik! Eller skal jeg være mig selv?Men jeg måtte simpelthen bare konkludere efter nogle uger at ma...
07/02/2020

DEL 2 - jeg skal være unik! Eller skal jeg være mig selv?
Men jeg måtte simpelthen bare konkludere efter nogle uger at mailliste bare ikke er min ting. Og hvorfor behøver jeg den egentlig? aner det ikke, jeg fik bare et pludseligt behov, uden rigtigt at forstå hvorfor… efter noget tid gik det egentlig op for mig at der gik mere trend i den end behov.
·
Nå, men det endte med at jeg blev mere usikker på hvad jeg egentlig havde gang i trods de mange webinarer jeg aktivt deltog i, og jeg forsvandt længere væk fra mit fokus og ud i men masse " du behøver dette for at kunne opnå dette" -hurtig løsning-, alle sådanne iværksætter >klikbait< overskrifter der florerer på de sociale medier.
Til sidst gav jeg op og prøvede mest af alt at komme op til overfladen og søge ilt. Og ligepludselig virkede det at starte op super uoverskueligt. Var jeg unik nok til branchen?
·
Heldigvis fik jeg fik kunder i butikken, men klart ikke på den fancy moderne måde, men helt enkelt ved at "kommentere på opslag" måden og igennem netværk. Og hvad får kunden til at vælge mig frem for andre? Ikke fancy mailliste, klikbait overskrifter eller webinarer, men fordi jeg er mig. Dét gik op for mig.
·
Ingen ved hvad kunden tænker og hvad kundens agenda er, men som firma er det min største opgave at vise kunden hvem jeg er og hvad jeg kan tilbyde dem, og så er det op til kundens mavefornemmelse at sige ja eller nej til det.
·
Er kunden til "chokoladeis" går de aldrig med en sorbet uanset. Det hele handler om følelser og den eneste måde jeg kan skille mig ud fra konkurrenterne og vise kunden at jeg er unik og speciel, er at vise dem hvem JEG er.
·
Moralen peger vel på at du ikke lade dig forvirre af trends, webinarer og smarte tricks. Du skal lytte til dig selv og din business, for du er den eneste som ved hvad er rigtigt for dig. Bevares at du selvfølgelig kan få hjælp, men mavefornemmelsen skal være der 🧡
You go girl/boy!
·

Del 1 : SKIL dig ud og vær super UNiK! Hørt det før? Har du allerede fået stress? Jeg har. Eller havde. For nogle gange ...
30/01/2020

Del 1 : SKIL dig ud og vær super UNiK! Hørt det før? Har du allerede fået stress? Jeg har. Eller havde. For nogle gange kan det at være unik og helt speciel få mig helt ud af kurs, selvom jeg faktisk var rette vej. Noget jeg bruger for at berolige mig selv er at jeg siger til mig selv: jeg skal være mig selv!
For hvis jeg er mig selv, så kommer resten af sig selv. Jeg skal tro på mig selv, tro på mine ideer, tro på mine designs, ja, tro på mig selv. For er jeg mig selv er jeg helt naturligt unik (som normalmanden så pænt påpeger)

Jeg gik januar 2019 selvstændigt med mit ivs, sådan for real. Jeg startede fra bunden og søgte inspiration til hvordan jeg fik gang i sådan en business, hvordan jeg kunne kickstarte den bedst muligt. Jeg fandt ud af at noget med webinarer, og at de så super lovende ud for sådan nogle som mig. Jeg gik igang med at tilmelde mig en masse gratis online webinarer, online kurser, online bøger, fra garvede sjæle, som driver firma ved at coache, vejlede og sælge deres produkter til andre iværksættere, fra en iværksætter til en anden måtte klar være den bedste vej jo!

Desværre blev jeg mere forvirret end afklaret, og efter flere forsøg på at opbygge mailliste med lovede 1000 tilmeldte på 100 dage (hvilket jo ikke blev til noget, for det var lidt som om at hvis jeg bare fulgte formularen, virkede det ikke, men til gengæld hvis jeg købte et kursus (jeg skulle give forholdsvis mange penge for, trods en extra vagant Early Bird discount),ville det klart virke!) Måtte jeg opgive.
Vildt mange kvinder var på disse online webinarer sammen med mig, flere kvinder var vildt begejstrede, og sætningerne "så let er det", "hvis jeg kan kan du også", "enkelt, ligetil og nemt" fløj let igennem forbindelsen ud til alle os seere, så nederlag følelsen blev ikke akkurat mindre.
Fortsættelse følger 👀

Nogle gang føler jeg bare trang til at tegne og Doodle lidt - og det giver jeg mig selv lov til 🥰
25/01/2020

Nogle gang føler jeg bare trang til at tegne og Doodle lidt - og det giver jeg mig selv lov til 🥰

Nogle gange bygger ting sig op i mit hovedet (ok rimelig ofte er måske endda en underdrivelse)... Hvorfor? I dont know. ...
09/01/2020

Nogle gange bygger ting sig op i mit hovedet (ok rimelig ofte er måske endda en underdrivelse)... Hvorfor? I dont know.
Jeg øver mig i ikke at lade ting vokse sig til store elefanter. Jeg bruger rigtig meget energi på dårlige ting, ting som frustrerer mig eller irriterer mig og de ting vokser sig store og uoverskuelige, så jeg ikke kan se klart og til sidst bare har lyst til at give op.

Yes - det er den der skide sygemelding som jeg taler om.
Spørgsmål kom op i mig "er jeg overhovedet syg? Hvad nytter det, kommunen stresser mig mere end de gavner? Hvis jeg nu ikke er sygemeldt så lader de mig være i fred, ikke?
Urolige tanker som virkelig voksede sig store.

Så var jeg til coach. Gud har skabt Karina, hun er virkelig en engel som kan hjælpe mig ud af mit hovede og ned på jorden igen!
Hun hjalp mig med at gennemgå alle dokumenter som var i min e-Boks og i virkeligheden var det jo ikke så slemt som jeg frygtede! Jeg havde styr på min sygemelding. Og lige pludselig når alle krudsedullerne som fyldte oppe i hovedet var væk, kunne jeg kigge tilbage på de konkrete ting, som jeg "bare skulle gøre".
Jeg konfronterede Karina med mine tanker om jeg overhovedet var syg, og hun sagde -STOP! (Og dette må jeg lige opridse for mig selv også, for jeg må virkelig huske mig selv på det.)
🧡 Zenia, du har brug for en pause.
🧡 Din far er lige død.
🧡 Hele sommeren og efteråret før din fars død, har du været totalt oppe i det røde felt af stress og pres fra din far, fra dig selv og fra hele din livssituation.
🧡 Selv din jobvejleder har flere fange luftet ideen -sygemelding- for dig, fordi hun var bekymret for dig.
🧡 OM NOGEN, SÅ BEHØVER OG FORTJENER DU AT TRÆKKE STIKKET UD OG MÆRKE DIG SELV.
yes i do. Karina har ret.
Og 2020 skal klart være året hvor ambitionerne må komme på grund af at jeg mærker mig selv, lytter til mig selv og roser mig selv 🧡⚡

Så lad mig da være syg i fred! Det er helt utroligt så mange møder jeg skal møde op til, ting jeg skal gøre, tage stilli...
07/01/2020

Så lad mig da være syg i fred! Det er helt utroligt så mange møder jeg skal møde op til, ting jeg skal gøre, tage stilling til. Jeg prøver bare at ligge i ro og fred, uden lyd på, men bliver konstant forstyrret at beskeder i eboksen fra kommunen, eller jobcentret med nye datoer, nye deadlines, Ring til din læge, mød op her, udfyld dit, udfyld dat 🤯 jeg trænger ro i mit hovede! Jeg trænger ikke at nogen trækker i mig! Jeg trænger ikke at skulle noget som helst! Jeg trænger ro!

Der sker ikke en fis, har endda formået at bevæge mig 2 gange rundt om vores bygning fordi jeg slet ikke var ude igår 🙄 ...
02/01/2020

Der sker ikke en fis, har endda formået at bevæge mig 2 gange rundt om vores bygning fordi jeg slet ikke var ude igår 🙄 og idag er ikke nogen undtagelse, jeg er syg, dobbeltsyn måske 🙈 men dette gør det absolut ikke bedre. Snot, øm i kroppen og jeg har snart liggesår af at ligge på sengen hele dagen med firkantede øjne af Netflix 😅
—Gad vide om det er fordi jeg endelig giver slip på stress, bekymringer og lader min krop slappe af, at den giver sådan et slag ned? No wonder min krop er syg efter alt det pres den har været udsat for, og nu tvinger den mig til at være lænket til sengen og SLAPPE AF! Tak krop fordi du er der for mig, og jeg skal nok passe bedre på dig fremover 🧡

Adresse

Lumsås

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 09:00 - 17:00
Tirsdag 09:00 - 17:00
Onsdag 09:00 - 17:00
Torsdag 09:00 - 17:00
Fredag 09:00 - 17:00

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Zenia Camilla - Grafisk designer sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del