05/06/2026
Reklameskærm gjort klar på Sæby Havn ⚓️
Sommeren er over os og forhåbentlig er der masser af glade gæster på vej til at holde ferie i Sæby. 🇸🇪🇩🇰🇳🇴🇩🇪
Vi har i dag gjort klar til at byde dem velkommen med info og reklame for nogen af byens mange muligheder. 🤩
Skærmen er placeret ved den gamle maskinfabrik og skal stå der frem til 1/9. 👌
➡️ Der er en enkelt ledig pladser, så skal du også være med, så giv mig et kald. ☎️ 2170 6813
God Fars dag 🥰
Henrik Holm Christensen
P.s. Vi ved godt der ikke er strøm til den, men det kommer i weekenden 🤪😂