26/05/2026
Det her får jeg tit at vide:
“det er så naturligt for dig at være på kameraet”.
Og det kan godt ske, at det ser sådan ud. Men på billeder ser det også ud til, at jeg aldrig har store bunker af opvask stående på køkkenbordet og tro mig, det har jeg 🙈
Jeg krummer også tæer, når jeg filmer mig selv og tager billeder af mig selv.
Og hvis jeg skal lave en video, hvor jeg skal tale til kameraet, så skubber jeg den opgave så længe som overhovedet muligt. Ja, måske når jeg faktisk aldrig til den opgave.
Derfor er det vigtigt for mig at sige, at du sagtens kan starte med at være personlig på din profil på en måde, hvor du føler dig tryg i det og hvor du stadig er i din komfortzone 🤗
Start med at dele billeder af dine hænder eller dig set bagfra eller med en ting foran ansigtet ELLER del din personlighed på skrift (enten med historier, humor eller dine synspunkter) 👌
Hvad vil du teste i dit næste opslag?
Send endelig opslaget til mig, når du poster det – så sender jeg lidt hep din vej 🥳
PS. Kæmpe bonuspoint til dig, hvis du kan mundaflæse, hvad jeg siger på slide 4 🤓😅