02/11/2022
with .repost
• • • • • •
📍Asier Gallastegi eta Miryam Artolaren eskutik Kursaalean egin genuen ‘Sareko Lana’-ri buruzko saioa arrakastatsua izan zen. Parte hartu zuten KSIek hainbat lankidetza-formulari buruzko gogoeta egin zuten, baita aurre egin beharreko erronkei eta horiei erantzuteko modurik onenari buruz ere. Jardunaldia harremanak estutzeko aukera bikaina izan zen, gainera.
👏 Bertaratutako guztiei eskerrak eman nahi dizkiegu.
👋🏻 Laster arte!
–
📍 La sesión dedicada al “Trabajo en red” que celebramos de la mano de Asier Gallastegi y Miryam Artola en Kursaal fue todo un éxito. Las ICCs que participaron reflexionaron acerca de diversas fórmulas colaborativas, así como los retos que afrontan y la mejor forma de darles respuesta. Esta jornada fue una excelente oportunidad para que, además, estrecharán lazos.
👏Agradecemos su participación a todas las personas asistentes.
👋🏻 ¡Hasta muy pronto!
gallastegi