30/03/2026
El divendres vaig tenir he l’oportunitat d’assistir a la gala dels premis de Notworking ✨
Com molts ja sabeu, fa uns mesos que col·laboro amb Red Peppers, que estava nominada a millor estratègia de comunicació, pel que vaig acompanyar a la Gemma, que és una crack i va guanyar!🧚🏼
Molt orgullosa de formar part d’aquest camí i de poder viure experiències així de prop!🥰
Seguim!!💖