04/11/2020
JA ÉS NADAL!
Ho sabem, entre la Covid, els confinaments i aquest rotllo d'any.... Ha passat volant! (que va! 🤯) però ja s'acosta el Nadal i encara que ens confinin estarem ben guap@s als xmas, a més, per si no ens podem veure en persona, aquest any és més important poder-nos felicitar amb un xmas ben xulo🥳
Ja podeu demanar hora! Aquest any apostem pel color verd , blanc i llums, ens hem fet un mini bosc 🎄🌲🎄🌲🎄!!!! Aquest any a causa de la Covid, ho farem mig a l'aire lliure al Jardi Botiga Navarro Puiggrós, al carrer Mestre Tomàs Cabeza, 23. Us atreviu? Felicitem als amics i familiars amb una bona postal?💌
Els horaris són:
Dilluns TANCATS
Dimarts de 17 a 20h
Dimecres de 17 a 20h
Dijous de 17 a 20h
Divendres a convenir segons disponibilitat
** per altres horaris consultar-nos.
*es demana un dipòsit de 20 euros al moment de la reserva
Bon Nadal i bones festes i esperem que no ens confinin!!!!