03/05/2026
Feliç dia de la mare. Avui f**g un reconeixement públic a la seva tasca: una dona forta, independent, emprenedora i treballadora com la que més.
En el món de la impressió dels anys 80 i 90, un ofici llavors gairebé exclusivament masculí, era molt difícil trobar una dona maquinista d’offset a escala industrial. Ella ho va fer davant d’una Heidelberg: una màquina complexa, difícil d’aprendre i amb tantes variables com les que hi havia en aquell moment.
Imprimint, va tirar endavant una família, una casa amb tres fills i un negoci que va començar de zero. Un dia us explicaré el motiu pel qual som 3 generacions d’impressors (pels avis i per ella) i com va néixer Gràfiques Forte a nivell local, sense ni un sol client.
Juntament amb el meu pare —de qui més endavant us parlaré— em va demostrar des de petit el que ella sempre diu: “Amb dos mans i un cap, ho pots fer tot”. Amb ganes de treballar, ho pots aconseguir tot.
Per a mi és un orgull i un exemple a seguir. Tot i que està jubilada des de fa anys i totalment retirada de l’activitat laboral, el seu suport personal és incondicional. El seu punt de vista neutre i equilibrat m’ajuda a mantenir l’enfocament de Forte Printers: una empresa amb valors, sostenible, centrada a aportar valor real al client i amb inversions amb cap per a un projecte a llarg termini.
Vull donar les gràcies a tota la meva família: als meus pares i a les meves germanes, als meus cunyats, al meu fillol Arnau, a la Yas i al Victor per ser-hi en tots els moments. I, per descomptat, un agraïment especial a l’equip de Forte Printers per estar tan involucrats en el projecte i treballar dur cada dia per fer la nostra empresa més consolidada i forta.
Gràcies per tot, i seguim endavant! Gràcies també a tots vosaltres per deixar-me compartir aquesta part personal més enllà del DTF. Aquest projecte és, gràcies al vostre suport, un projecte amb visió, futur i moltes ganes de seguir empenyent fort.
Feliç dia de la mare!