15/04/2022
Bon Divendres Sant a tothom!
Us compartim una activitat molt polida que es farà aquest demà dissabte 16 d'abril a les 12.00 h. 📅
A la Plaça del Carme.🗺️
12 pintors i pintores pintaran en directe acompanyats d'un grup de música jazz.
T'ho perdràs?😲
Els quadres pintats seran donats a Creu Roja per subastar-los en una gran festa i la recaptació serà integra per aquesta entitat.🖼️🖌️
Els i les artistes són:🧑🎨🎨
Jordi Cárdenas
Caterina Taltavull
Pau Sintes
Veronica Arellano
Carmen Salcedo (alumna de Xalubinia)
Vincent Russell
I de l' Escola d’Art de Menorca:
Joy Gonsaga
Anna Bals Allés
Jessenia Celada Martínez
Luca Galmés Márquez
Lluna Gutiérrez González
Myriam Rodríguez Muñoz
Estaran acompanyats pel grup
Anna Szostak Quartet
🎤Anna Szostak
🎻Manuel Álvarez
🎸Icar Toset
🥁Guiem Pons