02/06/2026
Veig emprenedores tancant.
Just ara que la IA ho hauria de solucionar tot.
Just ara que hi ha més eines que mai.
Just ara que la informació és a tot arreu.
I em pregunto si no ens hem perdut una mica.
La IA és una eina. Bona, útil, necessària en certs moments.
Però cap eina et substitueix a tu.
El que realment sosté un negoci:
→ Saber que ofereixes i per què és únic
→ Conèixer el que valora la teva clienta de veritat
→ Estar disponible des de l’amor, no des de la desesperació
→ Combinar el teu potencial únic amb visió de negoci real
No des de la pura estratègia freda de seguidors i venda. Des de dins.
Que en penses tu? 👇
🌿