22/05/2025
Des de Rata Cultura seguim presentant el nostre equip, i avui li toca a n’Edy Pons, gestor cultural i cofundador de Rata. S’encarrega de tota la part tècnica i de producció dels projectes que tiram endavant. És qui fa possible que les idees es converteixin en realitat, cuidant cada detall perquè tot funcioni com un rellotge. ⏱️
N’Edy ve del món de la música, on fa més de 25 anys que hi està vinculat com a músic i road manager. Ha tocat a bandes com No Children, L.A. o The Plus Nomination, i ha organitzat gires per Europa i els Estats Units. 🎸
Li agrada passejar per la natura 🌳, escoltar i tocar música, i des de fa uns anys s’ha aficionat fortament a la lectura. Si li demanam pel seu país preferit, ara mateix ens diu que guanyen Mèxic i el Japó. 🗾🌮
📖 El llibre que més l’ha colpit darrerament és Nuestra parte de noche, de Mariana Enríquez.
🎶 Va créixer amb bandes com Green Day, Nirvana, NOFX o Silverchair, i encara ara aquestes influències formen part del seu univers sonor.
🎥 Si parlam de pel·lis, n’hi ha unes quantes que podria veure en bucle: Gremlins, Pesadilla en Elm Street, Indiana Jones o The Goonies.
🍽️ El seu plat preferit? Tacos vegans, ben picants i, sobretot, sense maltractament animal.
Ben aviat seguirem presentant a la resta de l’equip de Rata Cultura! 👀