16/04/2026
El dilluns del Firó feim un partit de veteranes homenatge al 1r equip de la història del club, però també per posar en valor a totes les dones que hi jugareu en anys posteriors. Volem que sigui una festa i una oportunitat de retrobada per a totes vosaltres. No és un partit competitiu, és una festa en la que es pot prendre part independentment de l’estat o la forma física actual . Si ets ex-jugadora del CBSM aníma’t i suma’t a la festa. I anima també les teves ex-companyes a fer-ho! 1, 2, 3… Santa Maria! 💚🖤🏀⛹🏻♀️