23/12/2020
Joulukorttikampanjalla iloa ja joulumieltä sekä yhteisöllistä välittämisen sanomaa.
Tämä vuosi on ollut erityinen meille kaikille - ja osalle meistä vielä erityisen raskaskin. Näin lähestyvän joulun alla pohdimme, kuinka voisimme jakaa yhteisöllisyyden ja välittämisen sanomaa kanssaihmisillemme - etenkin heille, joille joulua voi siivittää yksinäisyys tai muutoin sellainen elämäntilanne, että muistaminen voisi erityisesti ilahduttaa. Kortit jaetaan ensisijaisesti kotihoidon toimesta ja iloksemme kortteja on jaossa mm. pääkaupunkiseudulla, Hämeessä, Pirkanmaalla, Pohjois-Savossa ja Länsi-Suomen sekä Pohjois-Karjalan alueilla. Vanhaenglanninlammaskoirat ry:n Minna Leinon sekä Katriina Liuski-Kivirannan toimesta laitoimme sydämemme mukaan hyvän asian puolesta ja kaappasimme mukaan vielä painotalo Origoksen.
Osaltamme toivomme, että kampanjamme saisi ehkä meidät kaikki pohtimaan ja arvostamaan kaikkea sitä, mitä meillä on, rohkeutta ja luottamusta heittäytyä ennakkoluulottomasti uusiin asioihin sekä ennen kaikkea näkemään yhteisöllisyyden ja toisistamme välittämisen rakentavan voiman näinä haastavinakin aikoina. On ollut kunnia-asia saada olla mukana tässä hyvän mielen korttikampanjassa, lämpimät kiitokset kaikille yhteistyötahoille, etenkin korttien jakajille sydämellinen kiitos!
Oikein rauhallista joulua ❤️