Lyyti Design

Lyyti Design Tutustu lisää ja pyydä tarjous! www.lyytidesign.fi Lyyti Design on yhden naisen mainostoimisto Keski-Suomessa, Jyväskylässä.

Lyyti Design on mainostoimisto joka tarjoaa monipuolisesti graafisen suunnittelun ja markkinoinnin palveluja sekä pienille, että suurille yrityksille ja yhteisöille. Lyytiltä luonnistuu kymmenen vuoden kokemuksella yksilöllisen ja aikaa kestävän logon suunnittelu, selkeät ja siistit mainospohjat, monipuoliset ja houkuttelevat esitteet, monenlaiset digimateriaalit ja vaikka koko yritysilme. Ota roh

keasti yhteyttä ja suunnitellaan juuri sinun tarpeidesi mukainen palvelupaketti! Puhelin: 0445017760
Sähköposti: [email protected]

Tutustu Lyytiin lisää -> www.lyytidesign.fi

Tämä! 💯 kertaa tämä!! 👇Siksi mä kyselen ja utelen sun yrityksestä ja sun ajatuksista niin paljon - pelkkä logo ei riitä,...
11/02/2026

Tämä!
💯 kertaa tämä!! 👇

Siksi mä kyselen ja utelen sun yrityksestä ja sun ajatuksista niin paljon - pelkkä logo ei riitä, brändi tarvitsee yhtenäisen, itsensä näköisen ja strategiaansa tukevan visuaalisen identiteetin 💎

ChatGPT haaste: "Tee minusta karikatyyri kaiken sen perusteella, mitä tiedät minusta ja työstäni." (Liitä komennon mukaa...
07/02/2026

ChatGPT haaste: "Tee minusta karikatyyri kaiken sen perusteella, mitä tiedät minusta ja työstäni."
(Liitä komennon mukaan kuva, josta karikatyyrikuva muodostuu)
😁

Pittää pysyä kyydissä! Katsaus löytyy täältä 👇https://www.sitra.fi/ennakointi/megatrendit/?utm_medium=paid&utm_source=fb...
20/01/2026

Pittää pysyä kyydissä!
Katsaus löytyy täältä 👇

https://www.sitra.fi/ennakointi/megatrendit/?utm_medium=paid&utm_source=fb&utm_id=6934775053932&utm_content=6934775054132&utm_term=6934775054332&utm_campaign=6934775053932&fbclid=IwRlRTSAPcfnxleHRuA2FlbQEwAGFkaWQAAAZOqzlRpHNydGMGYXBwX2lkCjY2Mjg1NjgzNzkAAR7tq7CTCmV7RDqXDxK_jHLjWk-32zGQdXavRZcIe41DwuGAOkrMYnv4XU_xOA_aem_pKRnuWk9ToDtU7YIwYD04Q

Sitran megatrenditrendikatsaus tulkitsee laajoja, globaaleja kehityskulkuja Suomen näkökulmasta. Miltä näyttää muutosten kokonaiskuva? Mitkä kehityskulut vaikuttavat voimakkaimmin Suomen tulevaisuuteen seuraavien 10 vuoden aikana? Missä rajoissa tulevaisuutta rakennetaan ja mistä löytyvät...

Uusi vuosi - uusia kujeita!Eka webinaari koulun penkillä juuri koettu ja ai että oon innoissani! Tämän opintokokonaisuud...
14/01/2026

Uusi vuosi - uusia kujeita!
Eka webinaari koulun penkillä juuri koettu ja ai että oon innoissani! Tämän opintokokonaisuuden toivon tuottavan mulle lisää ymmärrystä ja työkaluja mun asiakkaiden brändin vahvistamiseen ja brändi-identiteetin luomiseen. Ja ei varmasti pahaa tee omankaan yritykseni kehitykselle 🤩

Pssst! Kurssilla on tilaa vielä ja tää toteutetaan täysin etänä - ilmoittaudu ihmeessä mukaan! Opitaan yhdessä!

Jamk University of Applied Sciences
̈jät ̈siirtymä

Tästä maksuttomasta opintokokonaisuudesta saat valmiuksia kansainvälistymiseen ja puhtaaseen siirtymään toimialastasi riippumatta.

Näin se seuraava sukupolvikin hurautetaan suunnittelun saloihin. Hän aloitti suunnittelemalla synttärikutsut iha itse! M...
30/04/2025

Näin se seuraava sukupolvikin hurautetaan suunnittelun saloihin. Hän aloitti suunnittelemalla synttärikutsut iha itse! Mut koska mammalla on vaa mustavalko tulostin ni värityshommiin pit ryhtyä näin perinteiseen tyyliin 😅

Näihin kuviin ja tunnelmiin:
Riemukasta vappua! 🎈

Ai että! Kyllä nyt on kiva hiirimatto 😍 eikä lopu kesken alta töitä touhutessa 👍
31/01/2025

Ai että! Kyllä nyt on kiva hiirimatto 😍 eikä lopu kesken alta töitä touhutessa 👍

18/11/2023

Hei ystäväni❤️
Toivon, että JAATTE tätä kirjettäni.🎄
Minulle on tullut m***a pyyntöä auttaa vähävaraisia perheitä joulun alla. Viestejä on tullut ihmisiltä, joita nyt jo surettaa ja valvottaa öisin, kun ei ole varaa hankkia edes jouluruokia saati sitten lahjoja lapsille.

Olen keskustellut yksityisviesteillä lasten vanhempien ja isovanhempien kanssa, joille lähestyvä joulu aiheuttaa pahaa mieltä. Eihän sen niin pitäisi olla!

Lapset odottavat innolla joulupukkia. Vanhemmat haluaisivat järjestää heille kivan joulun, m***a toimeentulotuen, koulutustuen tai eläkkeen varassa elävillä rahat ei riitä mihinkään ylimääräiseen.

Minäkin tulen surulliseksi, kun luen viestejä, joissa kerrotaan työttömyydestä, fyysisistä ja psyykkisistä sairauksista ja kaikista muista perheitä kohdanneista vaikeuksista. Tulen surulliseksi, m***a minussa herää myös halua auttaa heitä.
Se on vallan kummalista, että kun auttaa toisia, niin saa itsellekin hyvän mielen.

Olemme keskustelleet myös siitä, että ikävä kyllä on myös ihmisiä, joilla ei oikeasti ole tarkoitus käyttää pyytämäänsä apua siihen mihin on sovittu ja ihmisä, jotka haluavat huijata hyväsydämisiä auttajia. Minulta apua pyytävät ovat olleet valmiita lähettämään tiedot tuloistaan.

Päätin hakea poliisilta pienkeräysluvan ja yrittän kerätä vähän jouluiloa näihin perheisiin. Luvalla saa kerätä 10 000 euroa. Minulla on yli 10 000 ystävää täällä Facebookissa. Mietin, että jos kaikki ystäväni antaisivat yhden euron keräykseen, niin saisin summan kokoon.

Topi koira antaa keräykseeni 3 euroa eli viikon henkivartijan palkkansa! Topi sanoi maksavansa yhdet eurot koiraystäviensä Penan ja Elsan puolesta, koska he eivät ole ansiotyössä.
Emäntä isäntä, tätini ja kummitätini ovat luvanneet auttaa minua keräyksen kanssa. Jokaisella eurolla, jonka saamme kerättyä ostamme lahjakortteja liikkeisiin, jotka myyvät sekä ruokaa, että joululahjoja.
Minun on tehtävä keräyksestä on sen päätyttyä tilitys keräysluvan antaneelle poliisilaitokselle. Laitan sen sitten nähtäväksi myös tänne sivuilleni, niin kaikki lahjoittajat näkevät miten paljon hyvää joulumieltä saimme yhdessä aikaan.

Tässä tiedot keräyksestäni :
Virallinen keräysnumero on RA/2023/1430.
Varojen käyttötarkoitus: Vähävaraisten perheiden ruoka ja muu jouluapu.
Keräystili:
Saaja: Esterin keräystili
Tilinumero: FI97 4600 0010 9034 21
Viesti: Esterin joulukeräys

Toivon sangen paljon, että yhdessä luomme jouluntaikaa vähävaraisille perheille. Jos ystäväni laittaisivat keräykseen vaikka yhden voisilmäpullan hinnan, niin saisimme moneen perheeseen jouluiloa.

Kopioin tähän kaksi viestiä lähettäjien luvalla ilman (vain minun tietooni jäävää) lähettäjän nimeä.
T. Esteri 🐷

Hei Esteri,tänä jouluna meillä on taloudellisesti tiukkaa ja yksinkertaisesti rahat ei riitä edes ruokaan. Itse en ole työ kukyinen selkä vaivojen vuoksi ja mies jäi työttömäksi viime kuussa.. Jos hyväntekeväisyyttä teette tänä jouluna niin apu tulisi tarpeeseen❤️4 hengen perhe ja koira vanhus❤️ Jyväskylä

Heippa Esteri,
Teetkö sinä hyväntekeväisyyskeräystä ennen joulua? Minä olisin iloinen, jos voisit auttaa perheitä, joilla ei ole varaa ostaa jouluksi lahjoja lapsille.
Joulun lähestyminen lisää ahdistusta ja valvottuja öitä, kun tavallisena arkenakaan rahat ei tahdo riittää. Itselläni on 4 lasta. Nuorin on 3v ja vanhin 12 v. Mieheni on ollut pitkään sairaslomalla. Vuosi sitten työnantajani irtisanoi minut ja useita muita. Nyt opiskelen uutta ammattia alalle jossa on töitä tarjolla paljon enemmän kun entisessä ammatissani.
Kun katson lapsia, niin sydäntäni särkee ajatus, että meillä ei ole varaa hankkia heille joululahjoja. Lapset ei ymmärrä, miksi toiset saa joululahjoja ja he eivät saa vaikka ovat olleet ihan yhtä kiltisti.
Jos sinulla on tarkoitus tehdä hyväntekeväisyyttä, niin meidän perhe olisi kiitollinen pienestäkin avustamisesta.
Jos et tee keräystä, niin ymmärrän kyllä, että et sinäkään pieni possu kaikkeen apuun ehdi. Kiitos joka tapauksessa sinulle kun tuot meille iloa mukavilla kertomuksillasi ja hauskoilla kuvillasi.❤️
Facebook ei ole keräyksessä mukana.

”Osaisko joku muokata tohon puolison karvasen jalan tilalle jotain muuta?😂🤭”Tällainen pyyntö vilkahti Facebookin virrass...
15/11/2023

”Osaisko joku muokata tohon puolison karvasen jalan tilalle jotain muuta?😂🤭”

Tällainen pyyntö vilkahti Facebookin virrassa eteeni. Saara Sola-Huppunen toivoi pikku säätöä kuvaan söpöstä chihustaan. Mäpä kokeilinkin vähän mihin Photoshopin generative AI tällä hetkellä taipuu…

Yllä alkuperäinen kuva ja alla muutama variaatio tekoälyn muokkaamana. Eräs henkilö keskustelussa toivoi myös ”joulukinkkua kintun tilalle”, m***a joulukinkku olikin vielä älylle liian vieras käsite 🤣 melkein kuitenkin…

MIDJOURNEY, TEKOÄLYKUVITUS -OSAAJAMyönnetty: 10.11.2023Merkin vastaanottaja on suorittanut Rastor-instituutin Midjourney...
10/11/2023

MIDJOURNEY, TEKOÄLYKUVITUS -OSAAJA

Myönnetty: 10.11.2023

Merkin vastaanottaja on suorittanut Rastor-instituutin Midjourney – luo kuvia tekoälyllä -kurssin. Kurssilla käydään läpi generatiivisten tekoälyohjelmistojen toiminta sekä niiden mahdollisuuksia ja rajoituksia. Merkin vastaanottaja on perehtynyt Midjourneyn tärkeimpiin työkaluihin, niiden käyttöön ja prompti-määrityksiin. Tutuksi ovat tulleet myös tekoälykuvituksen tekijänoikeudelliset ja eettiset asiat.

Osoite

Hietatie 42
Jyväskylä
40530

Aukioloajat

Maanantai 09:00 - 17:00
Tiistai 09:00 - 17:00
Keskiviikko 09:00 - 17:00
Torstai 09:00 - 17:00
Perjantai 09:00 - 17:00

Puhelin

+358445017760

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Lyyti Design :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria