Mainostoimisto M1

Mainostoimisto M1 Fiksu ja luova mainostoimisto – mukavalla meiningillä Mainostoimisto

K-Supermarket Paraati avattiin vain tunteja sitten Jyväskylän keskustaan, ja väkeä riitti aamusta ihan jonoksi asti. Uus...
11/09/2025

K-Supermarket Paraati avattiin vain tunteja sitten Jyväskylän keskustaan, ja väkeä riitti aamusta ihan jonoksi asti. Uusi kauppa on mahtava lisäys keskustan palveluihin, ja vielä oikein "paraatipaikalla" heti Kirkkopuiston laidalla. 🤩

Meidän Heli on tänään kauppias Emmi Korjansalon ja hänen tiiminsä apukätenä, ja pääsi jakamaan tuotekasseja ensimmäisille asiakkaille.

Ohjelma ja avajaistarjoukset jatkuvat vielä loppuviikkoon, eli vielä ehdit paikan päälle! 🙌

K-Kauppias Golf pelattiin 7.8. Kullo Golfissa sateisessa säässä, joka ei kuitenkaan haitannut iloista kilpailumieltä eik...
20/08/2025

K-Kauppias Golf pelattiin 7.8. Kullo Golfissa sateisessa säässä, joka ei kuitenkaan haitannut iloista kilpailumieltä eikä upeita tuloksia.

Pisin draivi kilpailu pelattiin M1-väylällä 14 ja sen voitti Kimmo Relander.

Kiitos järjestäjille ja onnittelut voittajille!

🎄✨ Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! ✨🎄 Kiitos kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneille tästä vuodesta – ...
20/12/2024

🎄✨ Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! ✨🎄

Kiitos kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneille tästä vuodesta – te teette työstämme erityistä! 💛

Toivotamme lämpöä, iloa ja rauhaa joulun aikaan sekä menestyksekästä uutta vuotta 2025. 🎅🌟

Nautitaan juhlan tunnelmasta ja luodaan yhdessä uusia onnistumisia ensi vuodelle!

🎁 Jouluterveisin,
M1:n väki

24/12/2023

Haluamme kiittää kuluneesta vuodesta ja toivottaa rentouttavan rauhallista joulunaikaa ja menestystä uuteen vuoteen 2024!

Olimme eilen porukalla tutustumassa raviurheilumaailmaan Jyväskylän Killerillä. Torstain iltaraveissa juostiin myös M1-l...
12/11/2021

Olimme eilen porukalla tutustumassa raviurheilumaailmaan Jyväskylän Killerillä. Torstain iltaraveissa juostiin myös M1-lähtö, jonka voitti Luck's Equ ohjastajanaan Tapio Perttunen. Voittaja kruunattiin M1:n omalla loimella.

Onnea voittajalle ja kiitos hauskasta illasta! 😀

Meidän Heli on ollut taas kirjaimellisesti K-kauppiaan apuna tavallista paremmassa ruokakaupassa K-Supermarket Vaajakosk...
01/11/2021

Meidän Heli on ollut taas kirjaimellisesti K-kauppiaan apuna tavallista paremmassa ruokakaupassa K-Supermarket Vaajakoskella! 🙌

Heli autteli viime viikolla ruokakaupan synttärikahvituksessa osana K-Supermarketin tiimiä – ja hienostihan nuo hommat sujuivat.

Kiitos K-Supermarket Vaajakoski, että saimme olla taas meiningissä mukana!

Haluamme toivottaa Sinulle upeaa kesää ja paljon ihania hetkiä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan ja auringon paista...
02/07/2021

Haluamme toivottaa Sinulle upeaa kesää ja paljon ihania hetkiä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan ja auringon paistaa meille jokaiselle ☀️🌺🌈

16/04/2021

Meidän Alpo otti jälleen animaatiokynän käteen ja sitten alkoi tapahtumaan 🤩 Tsekkaa B. Virtasen ensimmäinen lyhytvideo. Kannattaa myös seurata B. Virtanen liikettä niveliin -sivua, sillä klassikkohahmon edesottamuksia on luvassa lisää!

📣 UUNITUORE PODCAST-STUDIO ON KORKATTU!⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣M1:n juuri avatussa podcast-studiossa äänitettiin tänään ihka ensimmäinen...
26/02/2021

📣 UUNITUORE PODCAST-STUDIO ON KORKATTU!⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣
M1:n juuri avatussa podcast-studiossa äänitettiin tänään ihka ensimmäinen radio-ohjelma: Europarlamentaarikko Henna Virkkunen (kuvassa vasemmalla) haastatteli Kalevala-tutkija Tiina Piilolaa.
⁣⁣⁣
Ajankohtainen Kalevalan päivän ohjelma tulee ulos huomenna Järviradion aalloilla – pysy kuulolla! 🤗⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣

24/12/2020

Kiitos kaikille tästä vuodesta! Se toi aivan uudenlaisia haasteita meille kaikille, vaati pysähtymään ja nosti luovuuden entistäkin tärkeämpään asemaan. Nyt on aika hengähtää.

Me mainostoimiston tontut toivottamme rentouttavaa joulua ja upeaa uutta vuotta!

Yhdysvaltalaisen Eskimo Pie -jäätelön uudelleen brändääminen herätti toimistossamme kysymyksiä: Onko rasistisuus katsoja...
19/10/2020

Yhdysvaltalaisen Eskimo Pie -jäätelön uudelleen brändääminen herätti toimistossamme kysymyksiä: Onko rasistisuus katsojan silmissä? Eikö erinäköisiä ihmisiä saa enää näyttää? Onko tämä nyt sitä liian pitkälle mennyttä tasa-arvoa?

Ja loppujen lopuksi: Kuinka tämä vaikuttaa markkinointiin? Mitä markkinoinnissa ja mainoksissa enää uskaltaa sanoa, jos joku loukkaantuu joka tapauksessa? 🤔

Kolumnissa pureudutaan ilmiön juuriin ja markkinoijan osaan muuttuvassa maailmassa. Lukaisehan tästä ja kerro, millaisia fiiliksiä juttu herätti! 👇

Black Lives Matter -liike on vaikuttanut tuotteiden nimistöön. Mitä markkinoinnissa uskaltaa sanoa, kun joku loukkaantuu joka tapauksessa?

Osoite

GummeruksenKatu 9 B 10
Jyväskylä
40100

Aukioloajat

Maanantai 08:00 - 16:00
Tiistai 08:00 - 16:00
Keskiviikko 08:00 - 16:00
Torstai 08:00 - 16:00
Perjantai 08:00 - 16:00
Lauantai 08:00 - 16:00
Sunnuntai 08:00 - 16:00

Puhelin

+358103974220

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Mainostoimisto M1 :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Mainostoimisto M1 :lle:

Jaa

Kategoria