09/08/2024
Maistuvaa "buustia" Cafe Buustiin!
Syksy on uuden alku🤎
Syksyllä hankitaan uusi reppu ja muistilehtiöt sekä teroitetaan kynät. Puustissa meille iskee halu uudistua kauden vaihtuessa - siivoamne nurkat ja laatikot turhasta. Suunnittelemme uusia puusteja ja mietimme teelaadut pimeneviin iltoihin.
Tänä syksynä iski ilmeen kirkastamisen ja selkeyttämisen halu. Seitsemän vuotta olen pohtinut tätä asiaa ja nyt ilme syntyi Marin avustuksella.
Meillä ei keitetä soppaa, eikä täytetä leipiä vaan me leivomme monen makuisia ja tyylisiä korvapuusteja. Herkullisia, niitä parhaita.
Monen vuoden jälkeen uskallan kertoa jo ikkunassa, että meillä on leipomo. Puustimme syntyvät meillä, ne eivät ilmesty pakasteesta tai ison tehtaan koneesta.
Tule katsomaan meidän kirkastunutta ilmettä, kahvittelemaan, nauttimaan tuoksusta ja kahvilan tunnelmasta😍
Uutta ilmettä, intoa ja iloa sinun syksyysi
toivottavat;
Heli, se vanhempi puustileipuri
Aino, se nuori barista-leipuri
Kiitos
Suunnittelutoimisto Mera ja Mainoskapteeni
Puusti avoinna
Ti 8-18
Ke 8-18
To 8-18
Pe 8-18
La 10-18