22/02/2026
Як ми зробили Sold out на живий захід
Результат не випадковий. За ним стоїть чітка стратегія та експертний підхід:
👤 Аналіз аудиторії. Ми вивчили, що хвилює нашу цільну аудиторію, які болі та бажання у них на першому плані.
🎯 Точна подача контенту Саме правильне формулювання меседжів дозволило влучити «у серце» аудиторії.
📊 Продумана стратегія комунікації. Від рекламних посидів, дописів і сторіс до прямих ефірів — все було спрямоване на залучення та конверсію.
🎯 Результат: всі місця зайняті, а учасники отримали унікальний досвід.
Формула кейса:
Розуміння аудиторії + правильна подача = максимальний результат.
——————————
Витрати: 615$
Кількість продажів: 52
Ціна за 1 ліда: 3,28$
Ціна за продаж: 11,8$
Сума продажів: 6 171$ (≈ 259 300 грн)
Середній CTR креативів: 2,3%
ROAS (окупність витрат на рекламу):
6 171$ ÷ 615$ = 10,03
#таргетолог #кейстаргетолога
#кейсреклама #рекламаретрит #рекламапсихолога