31/12/2025
Dat was 2025 een spannend jaar, want zouden er genoeg opdrachten binnenkomen om rond te kunnen komen nu ik bijna niet meer lesgeef en dirigeer?
In maart was mijn hb zo laag dat ik een infuus moest en in de zomervakantie werd ik erg ziek door een infectie met een hardnekkig eczeem tot gevolg.
Gelukkig is dat allemaal opgeknapt en zeker de 2e helft van 2025 vond ik steeds meer richting in mijn bedrijf. Ik bouw in 2026 door aan mijn bedrijf en hoop op een top jaar. Ik zit tot juni bijna vol, dat is echt heel fijn!
Ondernemen geeft me de vrijheid mijn lichaam te volgen en rust te nemen waar nodig, maar het is ook spannend en moeilijk om soms echt vrij te zijn. Ik leer het steeds beter.
Ik wil iedereen waar ik mee samengewerkt heb bedanken voor het vertrouwen en iedereen die mee keek ook bedankt!
Proost op een mooi nieuw en gezond jaar 🥂
❤️Marianne