WIJ. Marketing

WIJ. Marketing WIJ. Marketing is opgericht vanuit de passie om bezig te zijn met verbinden en communicatie.

Ik help ondernemers, bedrijven en organisaties om zich te positioneren zodat zij dé verbinding kunnen aangaan met hun klant!

Mijn interview voor de gemeente Delft staat nu in de special van de Delft.business 🎤💬💙
15/04/2021

Mijn interview voor de gemeente Delft staat nu in de special van de Delft.business 🎤💬💙

Zoom meetings met : “Mondkapjesplicht!? I got this.” 🤣
13/11/2020

Zoom meetings met : “Mondkapjesplicht!? I got this.” 🤣

Voor mijn nieuwste opdracht klim ik in de pen voor lieve vriendin . Vereerd dat ze mij heeft gevraagd om haar webteksten...
08/10/2020

Voor mijn nieuwste opdracht klim ik in de pen voor lieve vriendin . Vereerd dat ze mij heeft gevraagd om haar webteksten te herschrijven en ik heb dan ook geen moment getwijfeld om voor haar aan de slag te gaan! 💻

Zakelijke relaties kunnen leiden tot mooie vriendschappen. Zeker bij collega’s met wie je een groot deel van je dag (pre-corona dan 😷) samen bent. Ik heb daar zelf hele fijne vriendinnen aan over gehouden. Maar andersom is dat zeker niet altijd het geval! Niet alle vriendschappen kunnen zakelijke relaties worden 🤯. Het zou zomaar einde-vriendschap kunnen betekenen..

Ik ben benieuwd hoe dat bij anderen gaat. Neem je een opdracht aan van (goede) vrienden? Wat zijn de ervaringen? ✅⁉️❌

Jaloers was ik vroeger. Op mensen die precies wisten welke opleiding ze wilden doen. Zij hadden een doel voor ogen. Advo...
13/07/2020

Jaloers was ik vroeger. Op mensen die precies wisten welke opleiding ze wilden doen. Zij hadden een doel voor ogen. Advocaat. Huisarts. Ontwerper. Ik on the other hand, had geen idee. Het werd VWO 7, daarna een jaar prutsen op de Erasmus Universiteit en vervolgens “ik-weet-het-nog-niet-maar-lijkt-me-handig”-Commerciële Economie. Al was ik wel nerdy genoeg om deze in 3 jaar af te ronden i.p.v. 4 jaar. Dat dan weer wel. 🤓 (swipe voor mijn afstudeerfoto 😇)

Geen haar op m’n hoofd die spijt heeft gehad van al die stappen. Want alles loopt zoals het loopt. Het leukste van mijn werk is juíst dat ik niet branche-gebonden ben. Want we gaan van gemeente bankjes naar investment banking, van personal trainers naar personal branding en van mondzorg naar geestelijke gezondheidszorg. Lekker all over the place. En ik leer daardoor elke keer weer iets nieuws. Dit is het. 💜
@ Capelle aan den IJssel

“Wat wil je voor je verjaardag?” Vroeg hij lief. Elk jaar weer een dingetje. Maar na alle maanden thuiswerken met alle k...
17/06/2020

“Wat wil je voor je verjaardag?” Vroeg hij lief. Elk jaar weer een dingetje. Maar na alle maanden thuiswerken met alle kippies om me heen had ik zowaar geen moeite om iets te bedenken! Ik ben ZÓ blij met mijn noise cancelling oordoppies. Zó. Blij. 🤩

Echt een aanrader dus! Ja het kost wat. Maar je krijgt er zóveel voor terug.. Net als die kippies 😜

Wat doe jij om even stil te staan? En even een momentje te pakken? 🙏🏾
16/06/2020

Wat doe jij om even stil te staan? En even een momentje te pakken? 🙏🏾

Er zijn van die dagen die je lekker aan je voorbij laat gaan, zoals Nationale Joe-dag of Nationale-dank-je-wel-dag. Maar...
15/06/2020

Er zijn van die dagen die je lekker aan je voorbij laat gaan, zoals Nationale Joe-dag of Nationale-dank-je-wel-dag. Maar deze vond ik toch wel bijzonder: Loving day op 12 juni. De dag dat, sinds 1967, overal in de VS “gemixte” stellen mochten trouwen. 🤎🤍

12 juni is ook onze trouwdag. We staan er meestal 5 min bij stil en gaan dan weer over op de orde van de dag. Het hoeft allemaal niet zo. Maar dit keer was het anders. Zo had ik namelijk nooit naar onze trouwdag gekeken. 🙈

Maar wil ik dat? Dankbaar zijn dat we - ondanks onze verschillende huidskleuren - gewoon getrouwd mogen zijn? Dankbaar zijn dat onze halfbloed-meisjes een normaal leven kunnen leiden? Want als ik dankbaar ben dan erken ik dat het tóch een beetje abnormaal is. Maar als ik niet dankbaar ben, betekent het dan dat ik niet zie wat er in de rest van de wereld gebeurt? 🖤

Ik weet het niet.

Wat ik wél weet, is dat ik dankbaar ben dat ik hem al bijna 19 jaar mijn liefste mattie mag noemen. En dat we 3 prachtige, gezonde, stront-eigenwijze meiden hebben. En dat is voor mij genoeg. Voor nu. 💗💗

Zie je me zitten op die stoel? Tenzij je blind bent, waarschijnlijk wel. Maar wat je misschien niet ziet is dat ik me ha...
08/06/2020

Zie je me zitten op die stoel? Tenzij je blind bent, waarschijnlijk wel. Maar wat je misschien niet ziet is dat ik me hartstikke ongemakkelijk voel. Ik ben hier namelijk de voice-over aan het inspreken voor het schuldhulp-filmpje. 🎤

Natuurlijk kan ik wat voorlezen. En het is echt niet de eerste keer achter een microfoon. Maar.. als je ineens teksten moet inspreken waar je hopelijk heel veel mensen mee kunt helpen, tja. Dan wordt het toch best wel een beetje spannend!

En ik kan je vertellen wat ik het lastigst vond. Wat ik met mijn schrijven namelijk kan verbergen 👩🏾‍💻 is mijn Rotterdamse accent... Ok, het is niet superplat. Ik plak niet overal een natte “T” achter. Maar ik kan niet verbergen dat ik uit 010 kom. Dus als je bewust allerlei woordeN moet uitsprekeN die eindigeN op eeN “N” daN wordt het ineens heuuul onnatuurlijk. Best hilarisch natuurlijk. En er zijn ergere dingen op de wereld dan dat mensen horen waar je vandaan komt. Zeker in deze tijden. Dus ik heb besloten er trots op te zijn. Je kunt het meisje wel uit 010 halen. Maar 010 niet uit het meisje. Dat zullen ze binnenkort ook in Delft horen. 😉

Fijne week! Veel liefs uit 010 💚

Ken je dat? Dat je nog steeds aan het stuiteren bent, hoog in je energie zit, omdat je gewoon iets supergaafs hebt gedaa...
05/06/2020

Ken je dat? Dat je nog steeds aan het stuiteren bent, hoog in je energie zit, omdat je gewoon iets supergaafs hebt gedaan? Nou daar zit ik dus in nu! 💪🏾

Gisteren had ik namelijk de draaidag voor de videocampagne over schuldhulpverlening! Voor een dag was ik niet alleen de communicatie-adviseur maar ook script-schrijver, regisseur, productie-assistent, interviewer, content-vertaler, verhalen-verteller, gastvrouw. En oh ja, ook stem-actrice! Ik ben namelijk ook de voice-over van de video! Hoe cool is dat!? 😎

De figurant in de clip is geen actrice. Door een eerdere campagne heeft deze mevrouw zélf contact met ons gezocht om haar verhaal te delen, hoe zij uit de schulden is gekomen met hulp van de gemeente. Een eerlijk en oprecht verhaal, hopelijk een inspiratie voor velen! 🤩

Hoe fijn was het dan ook om een top-team om me heen te hebben! Twee consulenten van de Financiële Winkel wilden figureren, de hele shoot aanwijzingen geven en deelden hun enthousiasme voor het vak. En door de expertise van is het officieel vastgelegd. I love it when a plan comes together! ❤️

To be continued voor het eindresultaat! Voor nu, geniet van het weekend!

“Als je twijfelt, niet doen!”. Mijn moeder had vaak dit soort uitspraken, vaak gebaseerd op bijgeloof maar ook gewoon op...
04/06/2020

“Als je twijfelt, niet doen!”. Mijn moeder had vaak dit soort uitspraken, vaak gebaseerd op bijgeloof maar ook gewoon op goed vertrouwen.

Ik moet haar nu al bijna een jaar missen. Een jaar met mooie momenten die hand in hand zijn gegaan met pijnlijke en verdrietige confrontaties. Zeker de afgelopen weken, waar ik weer veel thuis ben geweest, komen er veel herinneringen naar boven. En dus ook veel van haar uitspraken. 🌟

Vandaag reis ik weer af naar het mooie Delft. Een opdracht waar ik niet naar op zoek was maar die op het juiste moment op mijn pad kwam. Totaal geen match met mijn ervaring, maar het idee dat ik kon bijdragen aan een maatschappelijk probleem was genoeg om het tóch te proberen. Mijn twijfels maakten plaats voor: wat nou als het lukt? 🤔

Twijfels mag je hebben. Als je je er maar niet door laat leiden. Ik snap dus - nu pas 🙈 - mijn moeder’s les: vertrouw gewoon op je eigen oordeel. Gemiste kansen zijn er met een reden, want de volgende kans staat alweer om de hoek te loeren. En die is misschien wel veel leuker💡

OK. dus ik koos ervoor om in 2015 te snuffelen aan het freelance-leven. Mijn partner in crime (en toevallig ook partner ...
03/06/2020

OK. dus ik koos ervoor om in 2015 te snuffelen aan het freelance-leven. Mijn partner in crime (en toevallig ook partner by law) Rogier was zijn eigen inspectiebureau gestart. Ik richtte me op zijn back-office en hij op de inspecties. Mijn eigen tijd indelen en genoeg tijd hebben voor onze meiden. Ideaal! Maar langzaamaan voelde ik onrust. Ik had niks te klagen, maar wilde weer bezig zijn met mijn eigen vak. Anderen helpen. Nieuwe ervaringen opdoen. Mezelf beter maken. Maar wel baas over mijn eigen tijd blijven. Want ik wilde ook genoeg tijd voor mijn gezin. Maar.. HOE DAN? Rogier zegt altijd al dat ik teveel beren op de weg zie. En dat klopt (hoe irritant ook om hem gelijk te moeten geven). Dus ik besloot hulp in te schakelen..

Op de foto sta ik met Mandy, een dag na mijn inschrijving bij de KvK. Al bijna 25 jaar mijn vriendin door dik en dun. Maar daarnaast is Mandy ook coach en trainer. Energiek en vol met passie om mensen te inspireren, te motiveren en te stimuleren om het beste uit zichzelf te halen en succesvol te zijn. Door haar werd ik er bewust van waarom ik zelf die beren op de weg liet lopen. Ik leerde om te staan voor mijn talent en dat onzekerheid niet leidend moet zijn. “Ok, dan ga je op je bek, en dan?”

Onze vriendschap was me al heel dierbaar maar koester ik des te meer. Dat zetje had ik nodig. En of ik voor altijd freelancer zal blijven, ik weet het niet. Maar voor nu zit ik prima. Fijne woensdag! 💕

Yay! Ik mag volgende week weer een dagje naar het stadskantoor van Delft! Na ruim 2 maanden stap ik weer ‘s (alleen!) de...
29/05/2020

Yay! Ik mag volgende week weer een dagje naar het stadskantoor van Delft! Na ruim 2 maanden stap ik weer ‘s (alleen!) de auto in, ga ik ongegeneerd meezingen op Mariah Carey (alleen haar 90’s oeuvre uiteraard) en oef, The Backstreet Boys. En weer ‘s goedemorgen zeggen tegen de receptie-mensen. Of het bliepje horen wanneer ik m’n pasje scan. Me installeren met middelmatige machinekoffie zonder gestoord te worden door één van onze draken 🥳

Grappig hoe ik weer kan uitkijken naar iets waar ik juist zo bewust uit ben gestapt 5 jaar geleden. Maar misschien kijk ik er zo naar uit omdat ik weet dat het tijdelijk is. Time will tell, want mijn opdracht voor de gemeente Delft is per 1 juli afgerond!

Maar eerst mag ik dus nog naar kantoor omdat ik juist iets nieuws ga doen! We gaan filmen voor een videocampagne over schuldhulpverlening - allemaal corona & AVG-proof natuurlijk 😉. Binnenkort meer hierover!

Adres

Capelle Aan Den IJssel

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00

Telefoon

+31634843065

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer WIJ. Marketing nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen