22/09/2020
Het AD kopte pasgeleden: "Hans [van Lith] schreef 53 jaar geleden een boek over het Betuws tramlijntje en doet dat nu 'gewoon' weer."
En wij mochten gewoon weer vormgeven. :-)
Het artikel in het AD lees je hier:
https://www.ad.nl/utrecht/hans-schreef-53-jaar-geleden-een-boek-over-het-betuws-tramlijntje-en-doet-dat-nu-gewoon-weer~ad0d2620/