12/03/2020
Mooi dat nu ook uit onderzoek blijkt dat agile werken zorgt voor meer plezier in je werk (dat wist ik natuurlijk al 😉) https://www.adformatie.nl/gedragsverandering/onderzoek-nyenrode-agile-geeft-meer-werkplezier?tid=TIDP312634XA051F36055E44A3E8F9A0D3B3F5A13BCYI5&utm_campaign=ADF_NB%20Adformatie%20dag&utm_medium=email&utm_source=SMG&utm_content=1031_12%20mrt%20(w11)
Medewerkers vinden het fijn om verantwoordelijkheid te krijgen, en het is nog leerzaam ook.