16/06/2025
Kienn 5 jaar: Een eerlijk verhaal over de sprong in het diepe🚀
Vijf jaar geleden nam ik een sprong in het diepe. Ik zag zóveel bedrijven waar goede marketing écht het verschil kon maken. Ik wilde niet vastzitten aan één bedrijf. Ik wilde bij meerdere bedrijven de marketing op poten zetten en mijn eigen tijd indelen. Mijn plan had ik onderbouwd met data, maar de grote vraag was: zou ik, na jarenlang werknemer te zijn, wel gedijen als zelfstandige?
Ik had best wat twijfels: Zouden klanten me vinden? Zouden ze openstaan voor mijn aanpak? En hoe zit het met die boekhouding, absoluut geen hobby van me?😅 En ook belangrijk: kon ik mezelf wel in de schijnwerpers zetten, terwijl ik dat liever voor anderen doe?
Nu, vijf jaar later, ben ik ontzettend blij dat ik die stap heb gezet. De vliegende start met mooie projecten voor geweldige bedrijven gaf me direct energie. Wat ik het meest waardeer, is de openheid en het vertrouwen dat ik van mijn klanten krijg. Dat vormt echt de beste basis voor een succesvolle marketing. En de waardering die ik van hen krijg, daar krijg ik zoveel energie van!✨
Het thuiswerken bevalt me uitstekend, dat scheelt een hoop reistijd. En hoewel ik geen directe collega's meer heb, kom ik juist met veel meer verschillende mensen in contact via bijeenkomsten, beurzen en mijn diverse klantenkring. Ik weet zeker dat mijn kennis in marketing en bedrijfsvoering hierdoor enorm is gegroeid, omdat ik als zelfstandige veel meer investeer in mijn netwerk en scholing.
Mijn klantenbestand is net zo divers als mijn werkzaamheden. Die variatie maakt mijn werk super leuk en uitdagend. Ik help graag bedrijven met hun marketing, en ik hoop dat in de toekomst nog veel meer te mogen doen.😊
Dit is mijn eerlijke blik op 5 jaar Kienn. Ik kijk uit naar wat de volgende 5 jaar gaan brengen!