03/06/2022
Een fotoshoot spannend? Dat hoeft niet zo te zijn! Daar heeft de fotograaf een groot aandeel in.
Via ons netwerk Ribizz waren Ingrid en ik de gelukkige die een fotoshoot kregen aangeboden door Frank Pietersen. Na overleg met Ingrid en Frank kwamen we op het idee om de shoot niet alleen, maar samen te doen. Dan konden we direct elkaars figurant zijn.
Donderdag 19 mei stond de shoot op de planning. We hadden afgesproken in De Pluk (bedankt dat we wat foto’s mochten maken!). Na een lekker kop koffie en even kletsen begon Frank met foto’s maken. Door zijn relaxte manier van werken hadden we nauwelijks in de gaten dat we met een shoot bezig waren.
Nadat we voor elkaar gefigureerd hadden heeft Frank binnen een serie individuele foto’s gemaakt. Tot slot zijn er buiten nog wat mooie portret foto’s gemaakt.
Ingrid, bedankt voor de gezelligheid en het figureren.
Frank Pietersen, enorm bedankt voor de ontspannen shoot en prachtige foto’s! Ik ben erg blij met het resultaat!
Dus, ben jij op zoek naar een zakelijke shoot zonder stress en spanning? Neem dan eens contact op met Frank.