25/02/2026
Hoppa!
Rayjano kwam binnen als stagiair en gaat weg als kersverse eigenaar van zijn eigen eenmanszaak. Als een echte diesel kwam hij lekker op gang tijdens zijn stage het afgelopen halfjaar en begon zijn motor steeds warmer te draaien van al het animatiewerk dat hij voor onze klanten deed. En dat smaakte naar meer, van beide kanten. We hielpen Rayjano op weg met zijn inschrijving bij de KvK en gaan hem ongetwijfeld heel gauw weer zien bij ons in de Mediacentrale. Alleen nog even die opleiding afmaken.
Bedankt voor de afgelopen maanden ! Wensen jullie hem ook even succes?