17/03/2026
De pellen-van-de-ui methodeโฆ
Voor mij was dit echt een gamechanger in sales.
Niet meteen gaan verkopen.
Niet meteen met een oplossing komen.
Maar laag voor laag afpellen.
Doorvragen.
Nog een vraag stellen.
En nog รฉรฉn.
Tot je bij de echte kern van het probleem komt.
Want vaak is wat iemand zegt, niet het echte probleem.
En precies daar maken veel mensen de fout in sales.
Ze reageren op de eerste laag van de ui,
terwijl de echte reden veel dieper zit.
Werk jij ook met deze methode in gesprekken?
Ik ben benieuwd ๐