07/06/2026
Wanneer zeg jij dankjewel… tegen jezelf?
We bedanken de coach. De vriendin. De mentor. Degene die de hand uitstak naar jou. Die jou het zetje gaf. Het inzicht dat er voor zorgde dat je weer verder kon.
Maar wie bedankt degene die die hand vastpakte?
Jij zette de stap. Jij luisterde naar je intuïtie. Jij koos ervoor om te bewegen. Om ‘ja’ te zeggen tegen die opleiding. Tegen het uitje met vriendinnen. Om ‘nee’ te zeggen, omdat je liever thuis wilde blijven, waardoor je tijd had voor jezelf.
Niemand anders deed dat. Alleen JIJ. Dus wanneer ga je jezelf daarvoor bedanken?
Je mag jezelf dankbaar zijn. Voor het luisteren naar de ander. Voor het luisteren naar jezelf. Voor het durven. Voor elke kleine stap die jou hier heeft gebracht.
Zeg eens: Dankjewel. Ik ben mezelf dankbaar. 💛
Keep your life spiced! 🌶
Naomi