02/09/2022
Ink & Beauty heeft De Reclamekamer opdracht geven voor het bedenken van naam en beeldmerk passend bij hun fantastisch nieuw concept. Een concept wat nog niet op de markt bestaat! Dit concept heet IOME (I owe me)!
Wil je investeren in dit totaal, nieuwe en verrassende concept en hiermee 7% rente op verdienen. Klik dan op de link!
Wie zou dit lezen 🤔
Alles goed met jullie?
Wij hebben een vraagje..iets wat voor ons beide interessant is.
Jullie kennen ons pand hè, nadat we besloten hebben het niet te verkopen hebben we besloten om alles er uit te halen wat er in zit.
Het is namelijk een mooie grote ruimte met goede ligging.
Het plan is een jaar geleden ontwikkeld.
We willen een shop in shop concept met als hart van de zaak een koffie en broodjes bar.
Nu zijn de ondernemers verzameld, vergunningen rond.
Offertes opgevraagd, bouwvakkers geregeld...nu wachten tot we mogen starten.
De nieuwe zaak zal een tattooshop, piercer, barbier, huidtherapeut, schoonheids specialist, permanente make up artiest, mental life coach,visagistes en fotostudio bevatten.
Waar alle klanten samen kunnen komen bij de mooie koffie☕ bar.
Een aantal goede broodjes🥪 e.d zullen geserveerd worden .
Ook voor 'to-go'!
Een sapbar met gezonde SMOOTHIES mag ook niet ontbreken!🍒🍑🍐🍓
Nu zijn we op het investeerders platform www.geldvoorelkaar.nl het geld bij elkaar aan het verzamelen en een kwart is al binnen..........
-De rente is heel interessant voor investeerders!
Dat is niet genoeg dus zijn we op zoek naar investeerders die ons plan ook zien zitten!
Tegen hele mooie rentes kun je je geld inzetten en voor beide is het dan Win- Win.
Zouden jullie er eens naar willen kijken?
Eventueel rondsturen naar mensen die wat te investeren hebben?
IOME ink and Beautybar
Onwijs bedankt alvast voor jullie tijd🙏🏻.
👇https://www.geldvoorelkaar.nl/crowdfunding-projecten/project?id=26234
Groetjes Steph en Sascha
Samen maken we een plaats waar je even stil kan staan (of zitten)en genieten....🤞