23/04/2026
De boot afhouden? Niet bij Plèkwijf!
Laatst heb ik deze leuke klus mogen klaren. Op 1 zijkant zat schade, dus voor het herstel moest de bestickering vernieuwd worden. Aan beide kanten mocht ik de donkerblauwe strook plakken, netjes aangesloten op de rand op de achterkant. Met de nieuwe belettering erop is hij helemaal klaar voor het nieuwe vaarseizoen!
Mega leuk om weer eens in de weer te mogen met carwrapfolie en contourtape.
Superblij met het eindresultaat 🤩