03/04/2020
V๐๐๐๐๐๐ P๐๐๐๐๐๐ ๐ป J๐๐๐ G๐๐๐๐๐๐ ๐
โ ๏ธ Warning long post โ ๏ธ
Startte ik met een startpakket van 4 C9โs (dit was natuurlijk een no-brainer, die paar C9โs waren de deur al uit, voordat ze waren bezorgd ๐)
Korting, veel leesvoer en foldertjes, een leuke Facebookgroep voor mezelf en mijn klanten en leerzame trainingen die ik kon gaan volgen.
De was het enige product dat ik kende van The Aloe Vera Company.
Toen wist ik nog niet dat er nรณg zoโn 120 producten waren, veelal op basis van Aloรซ Vera. (H)eerlijke en hele fijne producten ๐
Ook wist ik nog niet dat je, naast het delen van de producten waar je zelf zo super enthousiast over bent, hier ook een business mee kon opbouwen. Al dan niet naast je huidige activiteiten ๐ง๐ค
Een business op basis van Netwerkmarketing. Ik had nog nooit gehoord van Netwerkmarketing, maar omdat ik zelf al binnen no-time zag, hoe enthousiast ook de mensen om ons heen werden van de producten, wist ik meteen: het maakt niet uit hoe het heet, het werkt! En meer mensen willen op deze manier aan de slag, ik kan ze hierbij helpen ๐๐ผ๐ค๐คฉ
Ik had niet door, dat ik vrije tijd kon gaan creรซren om meer met mijn gezin te zijn, meer met mijn zoontje te zijn, met al zijn medischeโฆperikelen ๐
3 Maanden later, maakten we een filmpje om 1500 mensen te laten zien, wat de producten en ook het samenwerken met het bedrijf voor ons betekende en ons toen al bracht. Dit filmpje zal ik later vandaag nog eens delen ๐
9 maanden later werkte ik โfull-timeโ met mijn eigen bedrijf. Begeleiden en coachen van mensen met hun lichamelijke en financiรซle gezondheid. Mensen helpen minder te gaan werken, meer vrije tijd te creรซren en/of een stukje passief inkomen op te bouwen, (weer) iets om handen te hebben, nieuwe contacten op te doen en meer positiviteit in hun leven te brengen!
Zelf had ik eindelijk veel meer vrije tijd voor Sem, voor ons gezin en om de dingen te doen waar wij zo van genieten.
Dat Netwerkmarketing eigenlijk TEAMmarketing is, dat voelde ik vanaf het begin af aan. Je bent je eigen baas en tegelijkertijd werk je met collegaโs samen, wanneer jij dat wilt. Hoe gezellig?! En je kiest ook nog eens je eigen collegaโs uit ๐
Dat het inkomen via Netwerkmarketing je niet komt aanwaaien, weet ik ook. Bij welk bedrijf is dit wel zo? De voordelen bij Netwerkmarketing zijn alleen wel: je hebt geen investering nodig, alvorens te starten! Geen pand, geen leningen, geen huur, geen voorraden, geen personeel, geen dure reclame spotjes, geen businessplan (is al geschreven). En je krijgt betaald naar wat je verdient.
Persoonlijke ontwikkeling is wat ik ook doormaakte, en nog steeds. Wil je groeien, ga je leren, wil je meer mensen helpen, ga je de uitdaging aan met meer mensen te samenwerken. Wil je een vervangend inkomen of meer, ga je slimmer te werk. Vele handen maken licht werk. Wil je alleen โiets voor erbijโ (zo dacht ik te starten ๐ ) kan dit ook. Productwise kan je ook veel doen en heel veel mensen helpen ๐คฉ
De afgelopen 2 jaar heb ik door omstandigheden niet veel kunnen doen. Maar juist omdat het TEAMmarketing is, heeft iedereen elkaar geholpen om door te gaan, om verder te gaan. Hierdoor heb ik mijn deuren niet hoeven sluiten van mijn bedrijf, ik heb ze op een kier kunnen houden. En gelukkig bleef en blijft het vertrouwen van mijn klanten. Daar ben ik ze super dankbaar voor, elke keer weer. Mijn klanten zijn dan ook niet zomaar klanten. Van elke bestelling, maak ik een feestje ๐คฉ๐ฅณ๐
Nu zijn we 2 jaar verder en de energie stijgt weer, de zin om te werken groeit, de motivatie om weer andere mensen blij te maken wordt sterker. Ook het besef hoe mooi deze industrie eigenlijk is, groeit met de dag.
Door de afgelopen 2 jaar en zo ook weer in deze tijd; Corona Crisis.
Veel mensen zitten thuis, vervelen zich, raken hun banen kwijt. Of moeten noodgedwongen naar werk komen, terwijl ze zich er niet veilig voelen. Bedrijven en horeca die hun deuren moeten sluiten, salons die geen mensen meer mogen ontvangen. Hoop oprecht dat ook jullie het hoofd boven water houden ๐๐ผ
โถ๏ธOde overigens aan alle fantastische mensen in de zorg en andere vitale functies โ> wat doen jullie GEWELDIG werk! ๐๐๐โ๏ธ
Samenwerken kan veelal online, afspraken die buiten de deur waren, zijn nu via Zoom.
Bestellingen worden nog steeds gebracht, bezorgd of opgehaald ๐๐ผ๐๐ผ
De verbinding lijkt alleen maar groter te worden. Daar gaat het namelijk om; verbinden met de mensen die dezelfde visie hebben als jij, verbinden met de mensen die je kan helpen ๐
? ?